Preses relīze

dalīties

AUTOMOBIĻU MAZUMTIRDZNIECĪBAS NĀKOTNE – jauna pārdošanas vietu koncepcija

Renault paplašina savuizplatīšanas tīklu ar jaunas koncepcijas pārdošanas vietas formātu ar nosaukumu“rnlt©”, kas atspoguļo šo jauno izplatīšanas veidu – moderns,kompakts, īsts zīmola koncentrāts. Šie jaunie veikali nodrošinās apmeklētājiemvispusīgu Renault zīmola un produktu pieredzi.

stratēģijas centrā ir klientu pieredzes uzlabošana. Pirmo reizi tiekizmantota moderna pieeja autosaloniem ar rnlt© – vietu, kuraveicina mijiedarbību un iesaistīšanos. Šīs telpas ir veidotas tā, lai ne vienuzņemtu apmeklētājus, bet arī viņus iedvesmotu. Neatkarīgi no tā, vai tas irziņkārīgs zīmola jaunpienācējs, potenciāls automobiļa pircējs, vai uzticīgs Renaultentuziasts, kurš meklē kaut ko īpašu, šie veikali ikvienam piedāvā visaptverošupieredzi. Ar rnlt© palīdzību Renault saglabā vadošopozīciju inovāciju jomā, piešķirot jaunu veidolu automobiļa iegādes piedzīvojumam.

Būdami zīmola vitrīna, rnlt© koncepta veikaliatradīsies pašā pilsētas centrā un lielos iepirkšanās centros. Viņu galvenāatrašanās vieta pēc iespējas tuvāk pilsētas patērētājiem garantē optimālupieejamību un maksimālu redzamību, ļaujot šiem potenciālajiem klientiem atklātjaunākos Renault modeļus un inovācijas.

Šajā kompaktajā telpāar mazākiem izmēriem, nekā klasiskajos Renault autosalonos ikvienadetaļa ir rūpīgi pārdomāta, lai piedāvātu pilnīgu iegremdēšanos Renaultuniversā. Šeit tehnoloģijas sastopas ar aizrautību, apmeklētāji var apskatītjaunos produktus un iegremdēties zīmola valdzinošajā universā viesmīlīgā vietā,kurā apvienotas inovācijas un dizains.

Apmeklētājiem būs iespēja izpētīt divus vai trīs apskateiizvietotus zīmola etalona automobiļus.

Katrā veikalā būs arī The Originals Renault papildu produktuizlase, piemēram, automobiļu modelīši, apģērbi un piederumi. Tie ir ideālipiemēroti dāvanai, piešķir Renault akcentu apģērbam vai vienkārši ļaujpaņemt uz mājām savu zīmola elementu vai mīļāko auto.

rnlt© pārdošanas vietasdarbosies vienoti ar līdzšinējiem ierastā mēroga autosaloniem, kas atrodaspriekšpilsētās, ļaujot šiem pilsētas centra klientiem pilnā mērā izbaudītpapildu produktus un pēcpārdošanas pakalpojumus: izmēģinājuma braucienus,automobiļu piegādi un nodošanu, apkopi / remontu, izbraucienus utt.

Sadarbībā arprivātajiem investoriem plānots izveidot aptuveni divdesmit citas rnlt©pārdošanas vietas Parīzē, Neijī pie Sēnas, Briselē, Milānā, Romā, Roterdamā,Madridē, Londonā, Berlīnē, Medeljinā, Seulā utt.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes