Preses relīze
"Lai stātos pretī nākotnes izaicinājumiem,mums ir nepieciešama organizācija, kas ātrāk pieņem lēmumus, gudrāk tos izpildaun ir tuvāk mūsu klientiem. Šodienas izmaiņas vadībā apvieno talantīgusvadītājus ar padziļinātām zināšanām nozarē, spēcīgu pieredzi un, patsgalvenais, iekšējo uzticamību, lai panāktu pārmaiņas," sacīja RenaultGroup izpilddirektors Fransuā Provosts.
Zīmols un izaugsme: sinerģijasizmantošana, lai veicinātu paplašināšanos
Fabriss Kambolivs (Fabrice Cambolive) iriecelts jaunizveidotajā izaugsmes direktora amatā, ko viņš apvieno ar Renaultzīmola izpilddirektora amatu. Viņš joprojām ir vadības grupas loceklis.
Šajā amatā Fabriss Kambolivs pārraudzīs gan Renault,gan Dacia zīmolus, nodrošinot vienotu stratēģisko pieeju un maksimālipalielinot ieņēmumus visos tirgos. Tas ļaus Renault grupai pilnvērtīgiizmantot katra zīmola identitātes un tirgus pozicionēšanas priekšrocības,vienlaikus saglabājot uz zīmolu balstītu organizāciju Nacionālā tirdzniecībasuzņēmuma (NSC) līmenī.
Fabriss Kambolivs vadīs arī grupas starptautiskoattīstību, par prioritārajiem tirgiem nosakot Indiju, Latīņameriku un Koreju.
Viņa uzdevums būs arī nodrošināt vienotu klientupieredzi digitālajā vidē, mārketingā, dīleru tīklā, pēcpārdošanas apkalpošanā, RenaultGroup piederošajās mazumtirdzniecības vietās, cieši sadarbojoties arfinanšu pakalpojumu sniedzējiem.
Par Dacia izpilddirektori tiek iecelta KatrīnaAdta (Katrin Adt). Viņa strādās jaunā izaugsmes direktora vadībā unpievienosies vadības komandai. Viņa nomaina Denisu Le Votu (Denis Le Vot), kuršir nolēmis pamest uzņēmumu.
Inženierija: inovāciju un izpildespaātrināšana
Filips Brunē (Philippe Brunet) tiekiecelts par tehnoloģiju direktoru (CTO) un pievienojas vadības komandai. Viņšvadīs gan Renault Group, gan Ampere inženierijas nodaļas.
Šis unikālais CTO amats ir izveidots, laipaātrinātu inovāciju un izstrādes izpildi un uzlabotu koordināciju produktuplānošanā, veicinot kvalitāti, iepirkumu, ražošanas un piegādes ķēdesefektivitāti. Balstoties uz savu veiksmīgo darba pieredzi grupā, kuras laikāviņš īpaši uzlaboja elektrifikāciju (E-Tech tehnoloģijas), elektromobiļuvērtības ķēdi un saīsināja izstrādes termiņus Twingo un akumulatoruprojektos, Filips Brunē vadīs nākamo Renault grupas inženiertehnoloģijupārmaiņu posmu.
Viņš nomainīs Filipu Krifu (Philippe Krief),kurš joprojām ir Alpine izpilddirektors un vadītāju komandas loceklis,kas pilnībā pievērsies Alpine turpmākā klāsta veidošanai un zīmola attīstībai.
Iepirkumi: pārmaiņu īstenošana
Savukārt par iepirkumu direktoru tiek iecelts EntonijsPlouvjē (Anthony Plouvier), kurš iepriekš ieņēma viceprezidenta amatuiepirkumu stratēģijas un pārveides jomā, nomainot Fransuā Provostu. Arī viņšpievienojas vadības komandai. Ar 20 gadu pieredzi iepirkumos Francijā, Turcijāun Japānā, kā arī ar pieredzi izmaksu optimizācijas jomā inženierijā unražošanā viņš vadīs iepirkumu stratēģiskās pārmaiņas, veicinot konkurētspēju unvienlaikus padziļinot partnerattiecības ar piegādātājiem.
Piegādes ķēde, ražošana un kvalitāte:viena vadība
Tjerī Šarvē (Thierry Charvet)paplašina savu darbības jomu, papildus līdzšinējam Rūpniecības un kvalitātesnodaļas vadītāja amatam uzņemoties arī piegādes ķēdes vadītāja lomu. Viņšjoprojām ir vadības grupas loceklis.
Cilvēkresursi: cilvēki pirmajā vietā
Klēra Fangē (Claire Fanget), kasiepriekš vadīja Renault zīmola cilvēkresursu nodaļu, ir iecelta par personālaun organizācijas vadītāju, nomainot Bruno Laforžu (Bruno Laforge), kurš pametuzņēmumu. Viņa pievienojas vadītāju komandai.
Klērai ir plaša pieredze cilvēkresursu jomā(ražošana, pārdošana, alianse, reģioni un zīmoli), un viņa atbalstīs grupaspārmaiņas. Viņas prioritātes būs prasmju un resursu pielāgošana nozaresjaunajām vajadzībām, kā arī tālāka vadības izcilības attīstība.
Komunikācija, partnerība unsabiedriskās attiecības: nepārtrauktības nodrošināšana
Kristians Šteins (Christian Stein),galvenais komunikācijas speciālists, kļūst par vadības komandas locekli.
Fransuā Provosts kā grupas izpilddirektorsturpinās pārraudzīt partnerības un sabiedrisko attiecību jomu.