Preses relīze
1984.gadā Renault radīja Espace - absolūti jaunu daudzfunkciju (MVP) auto koncepciju, kas radikāli mainīja tirgu un aizsāka leģendāru reklāmas līniju ar jautājumu: „What if true luxury was space?” („ Ja nu īsta greznība būtu telpa?”)
Tagad, 2015.gadā, Renault ir pilnībā pārveidojis Espace, apvienojot krosrovera plūstošās un spēcīgās līnijas ar izcilu braukšanas pieredzi un ekskluzīvu aprīkojumu, tādu kā Renault Multi-Sense® sistēma, kas piedāvā izvēli starp pieciem dažādiem braukšanas režīmiem.
Laižot klajā savu jauno flagmani, [automobiļu ražotājs] Renault kopā ar [reklāmas aģentūru] Publicis ir radījis koncepciju, balstoties uz mērķauditorijas vienu no galvenajām vērtībām: laiku. Kampaņas sauklis „Make your time great” („Izmanto lieliski savu laiku”) pozicionē jauno Espace kā auto, kurš spēj mainīt braucēja laika izjūtu, dodot iespēju izmantot šo laiku tieši tā, kā viņš pats to vēlas.
Lai iedzīvinātu šo koncepciju un piesaistītu prasīgākos klientus, Renault kopā ar Publicis ir izvēlējies strādāt ar zīmola vēstnieku – aktieri Kevinu Speisiju. Kevina Speisija izvēle jaunā Renault Espace prezentēšanai bija dabiska, ņemot vērā viņa unikālo un harismātisko personību, kā arī viņa piepildīto un bagāto dzīvi.
Reklāmas klipā Kevins Speisijs mūs ved laika ceļojumā cauri savām vissvarīgākajām ikoniskajām lomām („Amerikāņu skaistums”, „Parastie aizdomās turamie”, „Kāršu nams”) un iepazīstina ar jauno Renault Espace.
Inovatīvā kampaņa auditorijai sniedz iespēju arī uzzināt vairāk par Kevina Speisija dažādajām personības šķautnēm un dzīves filozofiju piecās īsfilmās, kurās viņš intīmi runā par savu dzīvi un darbu.
Plašās kampaņas materiāli būs pieejami digitāli interneta vietnē www.espace.renault.com, kurā apmeklētāji varēs noskatīties īsfilmas ar Kevinu Speisiju. Kampaņu atbalstīs aktivitātes Renault sociālo mediju platformās, kā arī trīs vizuālās reklāmas plakāti ar Kevinu Speisiju un jauno Renault Espace.
Jaunā Renault Espace reklāmas kampaņa sākas 15.aprīlī Francijā un pakāpeniski turpināsies pārējās Eiropas valstīs.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.