Preses relīze

dalīties

Sadarbība starp Daimler un Renault-Nissan Alianse uzņem apgriezienus, 2015.gadā nostiprinās

• Oriģinālais projekta portfelis ir palielinājies vairāk nekā četras reizes ar 13 projektiem trīs kontinentos • Nozīmīgs 2015.gada pagrieziena punkts – likti pamati kopīgai montāžas rūpnīcai Meksikā, tādējādi paplašinot sadarbības portfeli pikapu kravas automašīnu segmentā • Šogad klajā laists Infiniti Q30; auto aplūkojams Frankfurtes starptautiskajā autoizstādē • EV jaunās Smart fortwo un forfour versijas darbinātas ar Renault elekrtriskajiem motoriem

FRANKFURTE - Partnerība starp Renault-Nissan Aliansi un Daimler AG ir uzņēmusi apgriezienus un nu tā ir jāstiprina. 2015.gadā sākas jau sestais sadarbības gads, tā uzņēmumu vadītāji šodien teica savā ikgadējā mediju brīfinga laikā Frankfurtes Starptautiskajā autoizstādē.

Karlos Gosns (Carlos Ghosn), Alisanses valdes priekšsēdātjās un izpilddirektors, sadarbību raksturoja kā vienu no visproduktīvākajām autoindustrijā.

“Tā ir ļāvusi saīsināt laiku, līdz kamēr transportlīdzekļi tiek palaisti tirgū un ir bijusi acīmredzama stratēģiskās priekšrocības katram partnerim," teica Gosns. “Mēs ceram uz tās turpmāko izaugsmi, ar vairāk kopīgiem projektiem nākotnē.”

Dīters Cetče (Dieter Zetsche), Daimler Management valdes priekšsēdātājs un Mercedes-Benz Cars vadītājs, piekrita sacītajam.

“Kopš sadarbības sākuma 2010.gadā, mūsu kopīgie projekti ir radījuši vērtību mūsu klientiem visā pasaulē,” said sacīja Cetče. “Šogad mēs vēl vairāk padziļinājām sadarbību un ziņojām par diviem pilnīgi jauniem projektiem. Mēs sadarbojamies, ja tas ir abpusēji izdevīga. Un tas ir veids, kādā mēs vēlamies saglabāt šo sadarbību.”


2015.gada nozīmīgākie notikumi:

  • Pamatu ielikšana kopīgajai montāžas rūpnīcai Agvaskaljentesā (Aguascalientes), Meksikā: Nissan un Daimler nesen lika pamatus $ 1 triljonu dolāru vērtībā Agvaskaljentesas rūpnīcā, kurā ražos nākamās paaudzes premium kompaktklases transportlīdzekļus Infiniti no 2017. gada un Mercedes-Benz sākot ar 2018. Nissan un Daimler vēlas kopīgi attīstīt transportlīdzekļus. Rūpnīcā ir plānots ražot ap 230 000 automašīnām gadā līdz pat 2020.gadam. Šī automāšinas tiks ražotas arī citās Daimler un Nissan rūpnīcās Eiropā un Ķīnā. Apvienotās asamblejas rūpnīca atrodas blakus Nissan rūpnīcai Agvaskaljentesā.
  • Mercedes-Benz 1 tonnas pikapa izstrāde: Šogad, Daimler un Nissan paziņoja par pirmā Mercedes-Benz izstrādi un ieiešanu pikapu segmentā. Jaunais pikaps būs līdzīgs savā arhitektūrā ar jauno Nissan NP300, bet būs Daimler būvēts un izstrādāta, lai apmierinātu īpašās savu kleintu vajadzības Eiropā, Austrālijā, Dienvidāfrikā un Latīņamerikā. Transportlīdzeklim piemitīs visas Mercedes Benz raksturīgās iezīmes un funkcijas. Mašīna tiks būvēta Nissan Renault rūpnīcā Kordovā, Argentīnā, kurā ražo arī Nissan NP300 un Renault 1-Ton Truck Latīņamerikas tirgum. Visas trīs automašīnas tiks būvēts arī Nissan Barselonas rūpnīcā Spānijā. Mercedes-Benz pikapa Ražošanas process tiks uzsākts desmitgades beigās.
  • Klajā tiek laists Infiniti Q30: Šis premium aktīvi kompaktais auto savās pazīmēs ir līdzīgs Daimler kompaktajai arhitektūrai, bet ir Infiniti būvēts un dizainēts no pašiem pamatiem, lai labāk izprastu klientu vēlmes un vajadzības. Mašīna piedzīvoja savu debiju Farnkfurtes autoizstādē, taču tās ražošana tiks uzsākta šī gada beigās Nissan Sanderlendas rūpnīcā, Apvienotajā Karalistē.
  • EV versijas jaunais smart fortwo un forfour: Šīs jaunās pilsētas automašīnas tirgū ir teju gadu; tās un Renault Twingo bija pirmie automobiļi, kas būvēti kopējā platformā starp Daimler un Aliansi. Klientu reakcija uz visiem trim modeļiem ir bijusi ļoti pozitīva. Kā ziņoja abi vadītāji, EV versijas smart fortwo un forfour nonāks pārdošanā 2016. gadā nogalē. Abi transportlīdzekļi tiks aprīkoti arelektromotoru, ko ražo Renault Cléon rūpnīcā Francijā, tajā pašā, kurā Renault ZOE. Jaunā smart elektriskās piedziņas akumulators tiks ražoti Daimler meitas uzņēmumā “Deutsche ACCUmotive” Kamenzā, Vācijā. vācu ACCUmotive," in Kamenz, Vācijā.


Kad 2010. gada aprīlī tika uzsākta Daimler-Alliance sadarbība, darbības joma sākotnējā posmā aprobežojās ar trim projektiem, galvenokārt Eiropā. Kopš tā laika kopējais portfelis, kas sadalīts starp partneriem, ir palielinājies vairāk nekā četras reizes, t.i., ar 13 projektiem Eiropā, Āzijā un Amerikā.



Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes