Preses relīze
Signatech Alpine nedēļas nogali iesāka kā plānots pēc brīvajiem treneiņiem – uzstādot ātrāko laiku sesijā, kuras laikā trase no slapjas kļuva par mitru, līdz izžuva pilnībā. Darbs turpinājās vēl divos treniņos.
Kvalifikācijā Hermano Rodrigeza vārdā nosauktajā autodromā Andrē Negrao un Nikolā Lapjērs tika uzticēts uzdevums no Alpine A470 izpiest maksimumu. Francijas komandas piloti veica kontrolētus braucienus, apliecinot savu labo formu un izcīnot Alpine pirmo pole position 2017.gadā, tuvākos konkurentus apsteidzot par trīs sekundes desmitdaļām!
Svētdienas pusdienas laikā, kad mašīnas stājās uz starta sešu stundu sacensībām, debesis joprojām bija pelēkas. Ar trim automašīnām sānu pie sāna pirmajā līkumā, LMP2 kategorijas piloti pakutināja nervus skatītājiem! Nikolā Lapjērs sākotnēji saglabāja pirmo pozīciju, bet drīz vien pēc tam Bruno Senna (no.31) viņu apsteidza. Ieinteresēts saglabāt riepas un auto viņa komandas biedriem, Alpine pilots izvēlējās neizrādīt spēcīgu pretestību Aleksam Linnam (no.26), kurš veica apdzīšanas manevru tieši pirms pirmajiem pitstopiem.
Tad Gustavo Menezs sēdās aiz stūres.Viņa brauciena otrajā daļā kalifornietis centās panākt otrajā pozīcijā esošo Romānu Rusinovu (no.26). Viņam izdevās atrast veidu, kā veikt apdzīšanu, pirms nācās atkāpties, jo sacīkšu tiesneši apdzīšanas manevru novērēja kā pārdrošu.
Andrē Negaro turpināja sacensību īsi pirms to viduspunkta, kad ekipāža bija atkritusi līdz ceturtajai vietai pitstopu stratēģijas dēļ. Brazīlietis pārspēja Rusinovu un pakāpās vēl vienu pozīciju augstāk, kad apsteidza Ēriku Verņu (no.24).
Kad bija atlikusi pusotra stunda, Nikolā Lapjērs atgriezās auto. No.24 un no.31 auto bija vadībā ar mazāk kā 30 sekunžu atrāvienu no Alpine. Nikolā veica izcilu izrāvienu līdz pēdējiem pitstopiem. Viņš atguva otro pozīciju, tieši priekšā Hanlijam (no.24)! Esot zem brita radītā spiediena, Lapjērs bija spiests nogriezt trases līkumu, braucot pa zāli, lai izvairītos no sadursmes. Tiesneši lēma, ka tādēl viņam jāpalaiž konkurents garām.
Tomēr vēl bija pietiekami laika pēdējam pavērsienam. Kad bija atlikušas mazāk kā piecas minūtes, Hanlijs izslīdēja no trases! Tas nozīmēja to, ka Lapjērs varēja atgriezties otrajā vietā un izcīnīt vērtīgus punktus, kas ļāva komandai nostiprināt savu trešo vietu LMP2 komandu kopvērtējumā.
Bernards Ollivjērs, Alpine izpilddirektora vietnieks
"Vispirms es gribētu apsveikt Andrē un Nikolā par viņu sniegumu kvalifikācijas braucienā: šī pirmā posma pozīcija izceļ mūsu konkurētspēju. Ņemot vērā rezultātus kvalifikācijas braucienā, mēs cerējām uz spīdošu sniegumu sacīkstēs. Mēs beidzām kā otrie - bet labi saprotam, kāpēc neuzvarējām: zaudējām laiku sacensību sākumā ar mazāk agresīvu stratēģiju nekā uzvarētāji, un tad mums bija grūtības atgūt iekavēto šajā šaurajā, līkumotajā trasē. Lai to kompensētu, gan piloti, gan mehāniķi parādīja tērauda apņēmību, lai atgūtu laiku trasē un pitstopos. Esam gandarīti ar mūsu labāko sezonas rezultātu. Tas būs iedrošinājums nākamajiem pāris pasākumiem. "
Filips Sino, Signatech Alpine Matmut komandas vadītājs
"Man vissvarīgāk šķiet tas, ka šis ir mūsu labākais rezultāts šajā gadā. Fakts, ka ieguvām pole position, liecina, ka automašīnas veiktspēja ir atbilstoša. Jāatzīst, ka automašīnai nr.31 Rebellion bija labāka sacensības stratēģija nekā mums. Pēc pirmās kļūmes mēs ātri vien atguvām formu, bet jau bija atļauts izveidot lielu atstarpi. Tad Gustavo uz 29 apļiem iestrēga aiz Romana Rusinova, kas mums maksāja apmēram trīsdesmit sekundes un, iespējams, arī uzvaru. Kad bijām pārvarējuši vilšanos par "tikai" otro vietu, sapratām, ka esam daudz ieguvuši no šīs pirmās kārtas ārpus Eiropas. Savās pirmajās sacīkstēs ar Nr.36 komandu, Andrē deva labu ieguldījumu - ar Nikolā un Gustavo izveidotais trio nes pozitīvu impulsu visai pārējai sezonai."
Signatech Alpine no.36 ekipāža
“Kopumā tas komandai ir labs rezultāts ar pieklājību izpildījumu, un Andrē ir ļoti labi iekļāvies komandā. Mēs pavadījām būtisku daļu sacensību cenšoties noķert no.31, kuri bija ātrāki startā. Atstatums pēc tam kļuva stabils un mēs pietuvojāmies sacensību beigās, bet ne pietiekami, lai viņiem patiesi liktu panervozēt. Apsveicu mehāniķus, kuri šodien bija ātrākie pitstopu zonā! Cerams, ka mēs jau drīz varēsim atkal kāpt uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena.”
“Šī bija ļoti intensīva nedēļas nogale. Mēs bijām pārliecināti par sevi pirms starta un bijām nedaudz pārsteigti, ka pietrūka tempa. Visas sešas stundas mēs cīnījāmies, lai samazinātu atstatumu no līderiem. Mēs ilgu laiku bijām otrajā un pēc tam trešajā vietā, pirms neliela veiksmes deva ļāva atgūt otro pozīciju. Tagad mums ir divas nedēļas, lai sagatavotos Ostinai, manu māju posmam!”
Andrē Negrao
"Savos divos piegājienos atdevu no sevis visu, ko varēju. Apstākļi nebija ideāli; braucot bija ļoti karsti un šķiet, ka tas veicināja motora pārslodzi. Startā vēlējos saglabāt riepas, tādēļ necentos braukt maksimāli. Jo tuvāk nāca beigas, jo braucu ar lielāku atdevi. Es patiešām vēlējos paveikt maksimumu komandas labā.
Rezultāti
1. Vaillante Rebellion no.31 – 219 apļi
2. Signatech Alpine Matmut no.36 +26.091
3. CEFC Manor TRS Racing no.24 +5.562
4. G-Drive Racing no. 26 +35.885
5. Vaillante Rebellion no.13 +1 aplis
6. Jackie Chan DC Racing no.37 +2.497
7. TDS Racing no.28 +19.241
8. CEFC Manor TRS Racing no.25+1 aplis
9. Jackie Chan DC Racing no.38 +6 apļi
FIA Izturības LMP2 "Komandu"kopvērtējums
1. Jackie Chan DC Racing no.38 – 118 punkti
2. VaillanteRebellion no.31 – 95 punkti
3. SignatechAlpine Matmut no.36 – 76 punkti
4. JackieChan DC Racing no.37 – 59 punkti
5. G-DriveRacing no.26 – 58 punkti
6. CEFCManor TRS Racing no.24 – 55 punkti
7. VaillanteRebellion no.13 – 36 punkti
8. TDSRacing no.28 – 27 punkt
9. CEFCManor TRS Racing no.25 – 20 punkti
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.