Preses relīze

dalīties

Tīra veiktspēja: Jaunā Renault MÉGANE R.S.

Jaunā Renault MÉGANE R.S. atklāšanu piedzīvoja Frankfurtes auto izstādē 2017. gada septembrī, un sportiskas braukšanas entuziasti to bija gaidījuši ar nepacietību. Šī trešās paaudzes MÉGANE R.S. ir apveltīta ar Renault Sport lietpratības un aizrautības pilnu komplektu, lai kļūtu par C segmenta izveicīgā hečbeku paraugu, līdzīgi savām priekštecēm.

Jaunā Renault MÉGANE R.S. patnemēģina slēpt autosportiskos gēnus, uz ko norāda jaudīgais dizains un akcentsuz veiktspēju. Tā piedāvā izcilu braukšanas baudu uz dažādiem ceļiem.


"Es iesaistījos izstrādes procesā 2017. gadā, un esmu lepns, ka varubūt jaunās Renault MÉGANE R.S. vēstnieks. Man jau ir bijusi izdevība izbrauktar šo auto vairākās trasēs – Monako, Monterī un Spa-Frankoršampā, – un esmupatīkami pārsteigts par jaunāko borta tehnoloģiju efektivitāti. 4CONTROLsistēma ir katra vadītāja, kas vēlas efektivitāti, sapnis, kas nu irpiepildījies, jo šī sistēma nodrošina gan labāku ātrumu un izveicību, ganstabilitāti. Ļoti žēl, ka četru riteņuvadības sistēmas ir aizliegtas Formula 1 sacīkstēs!"


NikoHalkenbergs – Renault Sport Formula One komandas vadītājs un Renault Sport Carsvēstnieks

Četru riteņuvadāmības sistēma 4CONTROL pasaulē pirmo reizi ir izmantota kompakto sportaauto segmentā un ir iekļauta standartaaprīkojumā ar Sport un Cup šasijām. 4CONTROL sistēma palīdz vadītājam izbrauktlīkums pareizā trajektorijā un pēc iespējas ātrāk atkal uzņemt ātrumu. RenaultSport šasijas un piekares sistēmas eksperti rūpīgi pārskatīja 4CONTROL sistēmasiestatījumus, lai pielāgotu augstas veiktspējas sporta automašīnai. Līdz ar tobraukšana ir vēl efektīvāka un vadītājam ir sajūta, ka auto ir kā pielīmētsceļam.

Jaunā Renault MÉGANE R.S. tiek piedāvāta ar divu veidu šasijām: Sport un Cup. Tasnozīmē, ka klienti var izvēlēties no diviem vadāmības veidiem sev piemērotāko,un katra piekare ir paredzēta ar savu specifisku komplektāciju (atsperes,amortizatori, pretapgāšanās stieņa stingrība).

Lai gan jaunās MÉGANE R.S. Sport šasija ir radīta tā, laivislabāk parādītu sevi uz asfaltētiem ceļiem, tā nodrošina jaunu daudzveidīguizmantojumu uz visa veida segumiem, tostarp sliktas kvalitātes un ļotinelīdzenus ceļus. Tā nāk komplektācijā ar jauniem amortizatoriem unelektronisko griezes momenta sadales sistēmu. Iedarbojoties uz piedziņas riteņabremzēm, šī tehnoloģija ierobežo stūres nepietiekamību un uzlabo vilci.

Cup šasija ir piemērota intensīvai sportiskai braukšanai unit īpaši braukšanai trasēs, un tā piedāvā par 10% stingrāku amortizatorusistēmu un jauno Torsen® mehānisko ierobežotas slīdēšanas diferenciāli. Jaunaisdiferenciālis ar manītu konfigurāciju salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzesmodeļiem nodrošina labāku darbību visās fāzēs.

JaunāRenault MÉGANE R.S. ir aprīkota ar jaunas versijas 1,8 litru tiešāsiesmidzināšanas turbodzinēju, kas tapis Renault-Nissan alianses kopīgo pūliņurezultātā. Šī versija spēj attīstīt 280 Zsp (205 kW) pie 6000 apgr/min un 390Nm maksimālo griezes momentu pie 2400 līdz 4,800 apgr/min. Viens no svarīgākajiem faktoriem, kasnodrošina braukšanas baudu un komfortu, ir tas, ka šai automašīnai ir viens nolabākajiem griezes momenta rādītājiem savā kategorijā.

Laisasniegtu vajadzīgo veiktspēju, Renault Sport dzinēju speciālisti ir radījušipilnīgi jaunu cilindra galvu ar pastiprinātu struktūru un efektīvāku dzesēšanassistēmu, kas izkliedē karstumu pie pašas degkameras.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes