Preses relīze
Abu zīmolu alianse būs arī ar digitālu fokusu – šajā jomā abas organizācijas ir parādījušas izteiktu radošumu. Sadarbības rezultātā klubs paredz pārsteigt savus 60 miljonus sociālo tīklu sekotājus ar vēl vairāk iesaistošu digitālo saturu, kas radīsies šīs sadarbības rezultātā.
Marks Armstrongs, Paris Saint-Germain Sponsorēšanas direktors, sacīja: “Mēs priecājamies par to, ka Renault ir izvēlējies Paris Saint-Germain, lai atzīmētu savu iesaistīšanos futbolā un ar lepnumu saistām mūsu klubu ar vienu no Francijas industrijas balstiem. Renault ieņems nozīmīgu vietu mūsu vispārējā partnerības programmā. Mēs esam gatavi sākt strādāt kopā jau sākot ar šo sezonu un redzēt mūsu spēlētājus slavenajā Renault "French Touch" kampaņā”.
Filips Buro, Renault France komercdirektors, pievienoja: “Mēs esam priecīgi saistīt Renault ar Paris Saint-Germain zīmolu, kas veicina Parīzes un Francijas ietekmi pasaulē. Šī būtiskā partnerība mums piedāvā daudzas iespējas gan Francijā, gan starptautiskā mērogā, kas dos labumu mūsu klientiem un pārdošanas tīkliem.”
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.