Preses relīze

dalīties

RENAULT KĻŪST PAR OFICIĀLO PARIS SAINT-GERMAIN AUTO PARTNERI

Paris Saint-Germain un Renault šodien noslēdza oficiālu sadarbības līgumu, saistot abas organizācijas uz turpmākajiem trim gadiem.

Abu zīmolu alianse būs arī ar digitālu fokusu – šajā jomā abas organizācijas ir parādījušas izteiktu radošumu. Sadarbības rezultātā klubs paredz pārsteigt savus 60 miljonus sociālo tīklu sekotājus ar vēl vairāk iesaistošu digitālo saturu, kas radīsies šīs sadarbības rezultātā.

Marks Armstrongs, Paris Saint-Germain Sponsorēšanas direktors, sacīja: “Mēs priecājamies par to, ka Renault ir izvēlējies Paris Saint-Germain, lai atzīmētu savu iesaistīšanos futbolā un ar lepnumu saistām mūsu klubu ar vienu no Francijas industrijas balstiem. Renault ieņems nozīmīgu vietu mūsu vispārējā partnerības programmā. Mēs esam gatavi sākt strādāt kopā jau sākot ar šo sezonu un redzēt mūsu spēlētājus slavenajā Renault "French Touch" kampaņā”.

Filips Buro, Renault France komercdirektors, pievienoja: “Mēs esam priecīgi saistīt Renault ar Paris Saint-Germain zīmolu, kas veicina Parīzes un Francijas ietekmi pasaulē. Šī būtiskā partnerība mums piedāvā daudzas iespējas gan Francijā, gan starptautiskā mērogā, kas dos labumu mūsu klientiem un pārdošanas tīkliem.”

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes