Preses relīze

dalīties

Mazie uzņēmēji uzskata, ka 20 gadu laikā viņu autoparks būs pilnībā elektrisks

Mazie uzņēmēji uzskata, ka 20 gadu laikā viņu autoparks būs pilnībā elektrisks Jaunākā informācija no Renault-Nissan-Mitsubishi norāda, ka pārmaiņas e-komercijas jomā rada lielu pieprasījumu pēc elektriskiem un autonomiem transportlīdzekļiem Ilgtspējībai ir augsta prioritāte mazo uzņēmumu autoparkos. Jo lielāks autoparks un uzņēmuma apgrozījums, jo svarīgāka kļūst vides ilgtspējībaMazie uzņēmumi apgalvo, ka uzlabota savienojamība ir loģistikas panākumu atslēga.

Saskaņā ar vispārējiem datiem divas trešdaļas (66%)1 mazo uzņēmumu paredz, ka to autoparki tuvākajos 20 gados būspilnībā elektriski, kamēr 50%2 sagaida, ka tas notiks divreiz īsākālaika periodā.

Renault-Nissan-Mitsubishivieglo kravas automobiļu (VKA) ražošanas uzņēmums, kas ir daļa no pasaulesvadošās autobūves alianses, uzdeva veikt šo pētījumu, lai gūtu ieskatu partūkstošiem mazo uzņēmēju un lēmējpersonu visā pasaulē, noskaidrojot, ka gandrīzvisi (93%) no uzņēmējiem vai lēmējpersonām, kuru atbildībā ir vismaz 50transportlīdzekļi, uzskata vides ilgtspējību par ļoti svarīgu. 3

Šāda situācija rodaslaikā, kad autoražotāji dramatiski palielina centienus apmierināt klientuaugošo pieprasījumu pēc ilgtspējīgiem transportlīdzekļiem, jo uzņēmējigatavojas stingrākiem emisiju standartiem un meklē veidus cīņai ar klimatapārmaiņām.

Elektrifikācijastendence atspoguļojās arī Renault-Nissan-Mitsubishi VKA ražošanas uzņēmumajaunākajos pārdošanas rādītājos - Eiropā dominē Renault elektriskie furgoni,sastādot 46,2% no tirgus daļas un palielinot vieglo kravas automobiļu ražošanasizaugsmes rādītāju par 13,5% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. VKA ražošanasuzņēmuma kopējais pārdošanas apjoms, ieskaitot kravas auto, furgonus un apvidusauto ar rāmja šasiju, sasniedza gandrīz divus miljonus vienību, kas iraugstākais rādītājs organizācijas vēsturē.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes