Preses relīze
Buloņa-Bijankūra, 2019. gada 26. februāris - Renault elektrisko transportlīdzekļu pārdošanas apjomiEiropā pārsniedz 200 000 vienību atzīmi. Turklāt Renault sasniegušisimbolisku pagrieziena punktu Francijā, reģistrējot 100 000transportlīdzekļu. Šis divkāršais sasniegums skaidri iezīmē Renault līderpozīcijuEiropas elektrisko transportlīdzekļu tirgū ar stabilu pārdošanas apjomupieaugumu.
Gandrīzkatrs trešais Eiropā pārdotais elektriskais transportlīdzeklis ir Renault
Celmlauzis elektrisko transportlīdzekļu jomā, kas 2011. gadālaida klajā savu elektroauto klāstu, turpina būt līderis elektriskotransportlīdzekļu tirgū jau ceturto gadu pēc kārtas. Gandrīzkatrs trešais elektroauto uz Eiropas ceļiem ir Renault.2018. gadā Renault elektrisko transportlīdzekļu pārdošanas apjomi pieaugapar 36%, un gada otrajā pusē šis pieaugums sasniedza + 62%. Francijā Renaultpieder 56,8% no elektrisko (gan vieglo automobiļu, gan vieglo kravas automobiļu(VKA) transportlīdzekļu tirgus daļas.
Pilnīgs un daudzpusējs klāsts
Kāds ir šo panākumu iemesls? Pilnīgākais un daudzpusīgākaiselektroauto klāsts, kas balstīts uz ZOE, Kangoo Z.E., Master Z.E. un Twizy modeļiem.Šis klāsts nepārtraukti saņem uzlabojumus, piemēram, jaudīgākus motorus, ātrākuuzlādi un lielāku ar vienu uzlādi veicamo attālumu. Klāsta pamatā ir divivispārdotākie modeļi: pilsētas auto ZOE un Kangoo Z.E. furgons.ZOE joprojām diktē standartu tirgū ar 40 000 reģistrētiem automobiļiem, nokuriem 18 000 tika reģistrēti Francijā. Pēc sešiem panākumu pilniem gadiemšis modelis joprojām piesaista pircējus ar savu pievilcīgo dizainu un stabilu300km attālumu, ko var veikt ar vienu uzlādi*.
Kangoo Z.E. ir neapšaubāms 2018. gada līderis elektrisko VKA tirdzniecībā Eiropā ar 51,5% tirgus daļu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.