Preses relīze
No 2019. gada 1. aprīļa:
Klotilde Delboā, Renault finanšu direktore un RCI Bankas valdes priekšsēdētāja kļūst par iekšējās kontroles vadītāju.
Filips Žirā-Boutods kļūst par Renault grupas izpildkomitejas locekli. Viņš turpinās pārvaldīt Renault kvalitāti un pilnīgu klientu apmierinātību.
Alī Kassaī kļūst par Renault grupas izpildkomitejas locekli. Viņš tiek iecelts par produktu plānošanas un programmu viceprezidentu, nomainot pensijā aizejošo Bruno Anselinu.
Fransuā Renārds kļūst par Renault grupas izpildkomitejas locekli. Viņš turpinās vadīt Renault globālo mārketingu.
Fransuā Rožē kļūst par Renault grupas izpildkomitejas locekli. Viņš turpinās darboties kā grupas cilvēkresursu vadītājs. Viņš ir atbildīgs arī par grupas profilakses un aizsardzības departamentu un nekustamā īpašuma un iekārtu pārvaldes nodaļu.
Veronika Šarle-Depotē kļūst par Renault grupas izpildkomitejas locekli. Viņa turpinās pildīt savus uzdevumus kā alianses izpilddirektora vietniece iepirkumu jautājumos, un alianses iepirkumu organizācijas priekšsēdētāja un rīkotājdirektore.
Laurens van Den Akers, kļūst par Renault grupas izpildkomitejas locekli. Viņš strādās ar korporatīvo dizainu.
Frederiks Vincents kļūst par Renault grupas izpildkomitejas locekli. Viņš turpinās pildīt savus pienākumus kā Renault Digital priekšsēdētājs un Renault grupas Informācijas sistēmu un transformāciju vadītājs.
“Ar šīs jaunās komandas atbalstu, uz kuru mēs paļaujamies, un visu Renault darbinieku palīdzību, mēs risināsim nākotnes elektriskās, savienotās un autonomās mobilitātes problēmas”, teica Tjerī Bolorē, Groupe Renault izpilddirektors.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.