Preses relīze
Jaunais Clio atver jaunu lapu sāgā, kas sākās 1990. gadā. Gandrīz 30 gadus vēlāk, Clio jau tika pārdots 15 miljonos eksemplāru, kļūstot par vislabāk pārdoto franču automašīnu pasaulē. 2019. gads iezīmē šīs piektās paaudzes sākumu, apņemoties palikt līderim savā segmentā. Clio varēs paļauties uz savu plašo un novatorisko interjeru, ar plašākajiem, tā kategorijas ekrāniem un pavisam jaunu Easy Link multimediju sistēmu. Tas ir Renault un segmenta pionieris daudzos aspektos. Clio atklāj jauno E-TECH hibrīda tehnoloģiju un uzlaboto braukšanas palīdzību (pirmais solis ceļā uz autonomo transportlīdzekli).
"Mēs esam priecīgi redzēt, ka apmeklētājiem bija interese par jauno Clio dizainu. No pirmā acu uzmetiena interjera revolūcija ir pārsteidzoša, un Smart Cockpit ir vērsta uz tehnoloģiju, komfortu un plašumu vadītājam un visiem pasažieriem. Jaunais Clio ir universāls automobilis, kura borta tehnoloģija padarīs mūsu klientu ikdienas dzīvi vēl vieglāku", komentē Antuāns Ženī ( Antoine Genin), -interjera dizaina viceprezidents.
"Šī ir pirmā balva jaunajam Clio, kā arī komandām, kas ir strādājušas, lai radītu, līdz šim, pašu labāko Clio, kāds iespējams. Mēs esam priecīgi redzēt, ka šo mūsu iekšējo entuziasmu plaši ievēro un pastiprina arī sabiedrība. Tā ir patiesas uzticības zīme, gan Renault, gan jaunajam Clio, kas atklāj virkni nākotnes produktu, kuri ir elektriski, autonomi un savstarpēji saistīti," norāda Olivjē Brosē (Olivier Brosse), Jaunā Clio programmas direktors.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.