Preses relīze

dalīties

Renault vieglos kravas auto ceļ nākamajā līmenī

Pagājušajā gadā jau ceturto reizi tika izdots Master Z.E., kravas pārvadājumu busiņš, ar ko Renault saglabā Eiropas vadošo pozīciju šajā tirgus segmentā (46,2% akciju), jo īpaši ar modeli Kangoo Z.E. Renault mērķis ir globāli nostiprināt savu līderību jaunos tirgos. Grupa jau stiprina savu klātbūtni Ķīnā, izveidojot RBJAC (Renault Brilliance Jinbei Automotive Company) Dienvidkorejā, izlaižot Renault Master Latīņamerikā, kur Renault pieder 16,9% tirgus daļas un tiek uzsākta jaunā Kangoo ražošana. Pēc tam, kad 2018. gada beigās tika atklāts EZ-PRO konceptuālais automobilis, kas atspoguļo savu redzējumu par sūtījumu piegādi pilsētās līdz 2030. gadam. Renault turpina pētīt nākotnes mobilitāti biznesa klientiem ar EZ-FLEX, inovatīvu eksperimentu, lai labāk izprastu preču piegādi pilsētu rajonos.

Renault ir spēcīgāka nekā jebkad agrāk. Tai ir vadoša loma vieglo kravas automobiļu tirgū un ar saviem darbiem un aktivitāti, tā apliecina ieceri pāriet no Eiropas uz globālu vadību, kas atsaucas uz stratēģijas plāniem - Drive The Future (2017-2022).

Šim nolūkam grupa piedāvā pielāgotus risinājumus, kas atbilst tās novatoriskajam redzējumam par rītdienas transportu un jauniem saistītiem pakalpojumiem.

Galvenie mērķi līdz stratēģiskā plāna beigām ir:

Palielināt vieglo kravas auto pārdošanas apjomu par vairāk nekā 40%;

Divkāršot tirgus pārklājumu no 24% līdz vairāk nekā 50%;

Nemainīgi stabils līderis elektriskajos vieglajos automobiļos, elektrificējot visus furgonus (bez kravas automobiļiem);

Kļūstot par Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, kas ir pirmā globālā vieglo kravas automobiļu apvienība, kas pārdod vairāk nekā 2,5 miljonus vienību.


Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes