Preses relīze

dalīties

GROUPE RENAULT PIEŠĶIR JAUNU DIMENSIJU SAVAI PUBLIKĀCIJU PLATFORMAI UN NOSLĒDZ STRATĒĢISKU VIENOŠANOS AR PUBLICIS GROUP

Buloņa-Bijankūra – 2019. gada 16. maijs. Groupe Renault paziņoja par stratēģiskas vienošanās noslēgšanu ar Publicis Group un tās redakcionālo aģentūru Relaxnews.

Šīs sadarbības mērķis ir izveidot pirmo globālo mobilitātei veltīto publikāciju platformu, parādot jaunu paplašinātās pieredzes publikāciju (AEX, jeb Augmented Editorial Experience) konceptu, kas tika aizsākts 2017. gadā kopā ar Challenges Group, un prezentēts pēdējā Parīzes autoizstādē*.


Attīstoties savienotajiem un autonomajiem transportlīdzekļiem, Renault Group paātrina jaunu stratēģisko aktivitāšu attīstību, lai sniegtu vēl nebijušu pieredzi, kamēr esat ceļā. Mērķis ir nodrošināt lietotājiem pēc iespējas padziļinātāku papildinātās realitātes pieredzi, ko bagātinās īpaši atlasīts un personalizēts saturs. Šādas iespējas būtiski ietekmēs automobiļu pirkšanas un izmantošanas paradumus.


Kā daļa no stratēģiskās vienošanās, Relaxnews ("newstech" ziņu aģentūra, ko 2015. gadā iegādājās Publicis) uzdevums ir piedalīties AEX projekta virzības paātrināšanā, iesaistot savu partneru tīklu un izmantojot stratēģiskās, redakcionālās un tehnoloģiju zināšanas, kā arī pielietojot to komandu prasmes, kas jau piedalās šajā projektā. Turklāt Publicis Sapient sniegs komandām tehnisko atbalstu lietotāja pieredzes (UX, jeb user experience), tehnoloģiju un projektu vadības jomās.


Vēl nebijusi navigācijas pieredze brauciena laikā ar secīgu un nepārtrauktu plaša spektra saturu no dažādiem avotiem vai izdevējiem, pateicoties īpaši izstrādātai hipersaišu sistēmai, kuru veido un kontrolē AEX platforma.

Dažāda saturs no dažādiem avotiem: šī platforma spējīga apkopot visa veida multivides saturu, tajā skaitā ziņas, mūziku, audiogrāmatas, podraidījumus, elektroniskus izglītības raidījumus, kā arī saturu, kas balstīts uz atrašanās vietu un lietotāja uzstādījumiem.

Interaktīva un personalizēta pieredze ar balss vadību: pateicoties mākslīgajam intelektam pasažieriem būs iespējams mijiedarboties ar platformu, kura uzzinās to intereses un spēs sniegt ieteikumus. AEX pārvērtīs pasīvo lietotāja pieredzi uz dialogu balstītā un kontekstuālā pieredzē.

Nepārtraukta pieredze: šī platforma nodrošinās saturu, ko jūs varēsiet klausīties vai ar to dalīties sociālajos tīklos gan automašīnā, gan ārpus tās - visos mobilitātes kontekstos.

Pieredze, kuru Eiropā būs iespējams piedzīvot pēc diviem gadiem ar mobilās lietotnes starpniecību, bet ar laiku šī sistēma tiks uzstādīta arī automašīnās.


Tjerī Bolorē (Thierry Bolloré), Groupe Renault izpilddirektors: "Renault DNS galvenā sastāvdaļa ir nozīmīgu sociālo pārmaiņu demokratizācija. AEX ir piemērs, kā ar tehnoloģiju starpniecību nodrošināt piekļuvi zināšanām un informācijai, lai padarītu katru braucienu par vērtīgu pieredzi. Radot saviem klientiem pasaulē vadošo mobilā satura platformu, mēs bruģējam ceļu pretim jaunai ērai, runājot par laiku, kas tiek pavadīts automašīnā. Šī platforma ir svarīga Grupas stratēģiskās attīstības un ilgtermiņa vērtību radīšanas daļa. Pēc Challenges Group daļu iegādes, vienošanās ar Publicis Group un Relaxnews būs galvenie faktori mūsu inovatīvās nākotnes mobilitātes vīzijas īstenošanai, un es to patiesi novērtēju.”


Moriss Levī (Maurice Lévy), Groupe Publicis uzraudzības valdes un administratīvās valdes priekšsēdētājs: “Mēs esam noskaņoti konstruktīvām partnerattiecībām, tāpēc esam ļoti apmierināti ar šo stratēģisko vienošanos, jo tā atspoguļo mūsu vēsturiskās saites un stiprina mūsu attiecības ar Renault Group. Lepojamies, ka Relaxnews un Publicis Sapient var aktīvi veicināt AEX attīstību un panākumus.”


* Saskaņā ar IPSOS statistiku AEX pieredzi Renault stendā Parīzes autoizstādē, kas norisinājās 2018. gada oktobrī, izbaudīja 373 000 apmeklētāju. 75% apmeklētāju aizrāva AEX ideja, tādējādi piesaistot lielu skaitu žurnālistu, un Renault stendu ar savu klātbūtni pagodināja arī valsts prezidents.



Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes