Preses relīze
Lai gan Renault MEGANE R.S. TROPHY-R aprīkots ar tādu pašu 300 ZS dzinēju kā Megane R.S. Trophy, auto ir par 130 kg vieglāks, ar labāku aerodinamiku, un tam radikāli uzlabota šasija labākai saķerei ar ceļu.
Renault MEGANE R.S. TROPHY-R tiks saražots ierobežotā skaitā - vien pāris simtos eksemplāru, un pārdošanā nonāks 2019. gada beigās.
Renault Sport sadarbojas ar dažiem no atpazīstamākajiem speciālistiem savā jomā: Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins un Sabelt.
MEGANE R.S. TROPHY-R pirmo reizi plašākai publikai būs skatāmi 24. maijā pirms Formula One Grand Prix 1™ Monako posma, un pie stūres šiem auto būs F1 komandas braucēji Daniels Rikardo un Niko Hilkenbergs.
Turpinot Renault Sport tradīciju, par jaunās paaudzes Megane R.S. TROPHY-R veiktspējas rādītājiem jāpateicas ne tikai jaudai, jo 300 ZS dzinējs ir aizgūts no Megane R.S. Trophy modeļa, kas nāca klajā 2019. gada sākumā. Renault MEGANE R.S. TROPHY-R ļoti īsā laikā izstrādāja neliela, taču aizrautīga komanda, koncentrējoties uz trim galvenajiem aspektiem - maksimālu svara samazināšanu (šis auto ir līdz pat 130 kg vieglāks par Megane R.S. Trophy atkarībā no komplektācijas), uzlabotu aerodinamiku un radikālu šasijas pārveidošanu.
Rezultāts ir elpu aizraujošs - 2019. gada 5. aprīlī MEGANE R.S. TROPHY-R Nirburgringas trases Nordšlaifes konfigurācijā uzstādīja jaunu rekordu priekšpiedziņas ielas automašīnu kategorijā, nobraucot 73 apļus un 20,832 km (07'40''100).
Megane R.S. un Nirburgringas stāsts ilgst vairāk nekā desmit gadus. Tas aizsākās 2008. gadā ar pirmo rekordu priekšpiedziņas ielas automašīnu kategorijā: Megane R.S. R26 paveica apli 8 minūtēs un 17 sekundēs. Šis rezultāts pēc 3 gadiem tika pārspēts ar otrās paaudzes Megane R.S. versiju, kuru vadīja Renault testa pilots Lorāns Hurgons (8'07''97). 2014. gadā viņam pirmo reizi izdevās iekļauties 8 minūtēs (7'54''36), pilotējot Megane III R.S. Trophy-R versiju. Hurgons bija pie pēdējās paaudzes MEGANE R.S. TROPHY-R stūres, arī uzstādot jauno latiņu, kas ar katru gadu kļūst arvien grūtāks uzdevums.
Renault MEGANE R.S. TROPHY-R būs pieejams ierobežotā skaitā - vien pāris simtos eksemplāru, un pārdošanā nonāks 2019. gada beigās.
MEGANE R.S. TROPHY-R pirmo reizi plašākai publikai būs skatāmi 2019. gada 24. maijā, piektdienā pirms Monako Formula One Grand Prix 1™ posma, un pie stūres šiem auto būs F1 komandas braucēji Daniels Rikardo un Niko Hilkenbergs.
Renault Sport ap sevi pulcē stabilu un privileģētu partneru loku: izplūdes sistēmas ir Akrapovič pārziņā, par bremzēm rūpējas Brembo, Bridgestone gādā par riepām, Öhlins par amortizatoriem un Sabelt par sporta sēdekļiem.
Renault Sport - sacensību gars iekodēts DNS
Renault Sport radītie sporta auto sevī apkopo Renault 120 gadu autosacīkšu pieredzi, kā arī 40 gadu stāžu Formula 1®. Renault Sport pārņem autosportā izmantotas tehnoloģijas, un tas ir iespējams, pateicoties ciešai sadarbībai ar Renault Sport Cars un Renault Sport Racing inženieriem. Renault Sport uztur autosporta sacensību garu visos pasākumos, tajā skaitā R.S. Days.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.