Preses relīze
Tāpat kā katru gadu, arī 87. Lemānas 24 stundu sacīkstes sākās sestdienā 15:00, un Nikolā Lapjē nekavējoties pakāpās par vienu pozīciju, LMP2 kategorijā izvirzoties otrajā vietā.
Pavadot trasē vairāk laika nekā viņa nopietnākie pretinieki, francūzis astotajā aplī bija vadībā. Kad viņa pirmais brauciens bija beidzies, Signatech Alpine Matmut braucējs savā piegājienā centās nosargāt pārsvaru pār G-Drive komandas 26. numuru, kurš trasē bija atgriezies ar agresīvāku stratēģiju.
Šis duelis turpinājās arī tad, kad sacīkšu sestās stundas sākumā pie stūres sēdās Pjērs Tirē un pēc tam Andrē Negrao.
Saulei rietot, Sartē trasē (Circuit de la Sarthe) sāka smidzināt, līdz ar to parādījās arvien vairāk dzelteno karogu, lēno zonu, un brīžiem sacīkstes tika apturētas. Brazīlietis sarežģītajos apstākļos aizvadīja lielisku braucienu un izvirzīja Alpine A470 sacīkšu vadībā, līdz pretinieks veica atbildes gājienu ar svaigākām riepām.
Pēc kāda LMP2 konkurenta pitstopa sacīkšu trešdaļā Nikolā Lapjē un Pjērs Tirē uzsāka cīņu ar tābrīža sacīkšu līderiem.
Franču braucējs nakts laikā piedzīvoja vairākus sarežģījumus, jo viņa brauciena laikā divreiz tika apturētas sacīkstes, kas radikāli izmainīja kopējo situāciju. Drošības automašīnas iejaukšanās starp Alpine A470 automašīnām (nr. 26 un 36) pirmajā pārtraukumā Les Bleus izmaksāja minūti, bet otrajā pārtraukumā prasīja vairākas svarīgas sekundes.
Komanda no līderiem atpalika divarpus minūtes, un Pjērs Tirē pirms rītausmas iestāšanās nodeva vadību Andrē Negrao un Nikolā Lapjē. Agrajās svētdienas rīta stundās tika atgūta minūte no zaudētā laika, taču visi pūliņi atkal kļuva velti pēc tam, kad Dragonspeed braucējs ar 31. numuru piedzīvoja avāriju un trasē vēlreiz izbrauca drošības automašīna.
Tā rezultātā komanda pielāgoja savu stratēģiju, Pjēru Tirē sūtot trasē septiņas stundas pirms finiša. Komandas apņēmība un neatlaidība beidzot atmaksājās, kad līderi pēc 9:00 neatstāja pitstopu. Alpine A470 izvirzījās vadībā ar viena apļa pārsvaru pār tuvāko pretinieku un pretendentu uz titulu.
No tā brīža trio turpināja uzstādīt konkurētspējīgus apļa laikus, spējot nosargāt vadību un atbilstošu tehnikas stāvokli.
Pēc pēdējā Andrē Negrao brauciena trasē devās Pjērs Tirē, kuram bija nepieciešams sasniegt minimālo braukšanas laiku, pirms Nikolā Lapjē sēžas atpakaļ pie stūres, lai sasniegtu sacensību finišu.
Niko savās pēdējās sacīkstēs ar Alpine šķērsoja finiša līniju, izcīnot trešo uzvaru pēc četrām Lemānā aizvadītām sacīkstēm ar franču zīmola automašīnu.
Šī ir arī trešā Signatech Alpine Matmut Lemānas uzvara pēc panākumiem 2016. un 2018. gadā, kā arī piektais pjedestāls LMP2 kategorijā kopš 2014. gada.
Pēc sīvas cīņas Jackie Chan DC Racing nr. 38 ekipāžai atlika noskatīties, kā Alpine iegūst savu otro LMP2 titulu FIA Pasaules izturības čempionātā, pirmo panākumu izcīnot 2016. gadā. Komanda šo titulu būs gatava aizstāvēt 2019.-2020. sezonas atklāšanas posmā Silverstonas trasē 1. septembrī!
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.