Preses relīze
Par pamatu ņemot jauno Clio R.S. Line, kura ekspresīvo un sportisko dizainu īpaši izceļ F1 stilā veidotais priekšējais bamperis, Renault Sport Racing uz tā daudzpusējās šasijas radījuši sacīkšu auto, kas pieejams trīs versijās.
Pēc gadu ilgas izstrādes, kur galvenā uzmanība tika pievērsta uzticamībai, veiktspējai un izmaksu kontrolei, jaunais sacīkšu Clio spēs nodrošināt nepārspējamu daudzpusību. Neskatoties uz daudzām kopīgajām iezīmēm, Clio Cup, Clio Rally un Clio RX būs trīs sacīkšu auto, kas īpaši veidoti savām disciplīnām.
Turklāt klientiem būs iespēja mainīt disciplīnu nemainot automašīnu, pateicoties īpašiem pārbūves komplektiem. Šāds ekonomisks risinājums ieviests, lai klienti varētu izaicināt sevi dažādos autosporta veidos uz dažādiem segumiem, neskatoties uz savu pieredzes daudzumu.
Turklāt šos trīs jaunās paaudzes auto būvēs Viry-Châtillon un Dieppe rūpnīcās, kas nozīmē, ka tiks liktas lietā arī šo rūpnīcu sacīkšu komandu zināšanas.
Šī nepārspējamā pieredze ir palīdzējusi optimizēt katru automobiļa versiju visos aspektos. Piemēram, pirmā 1,3 litru Tce sacīkšu dzinēja versija tika izpētīta un īpaši pielāgota, lai tā atbilstu dažādo disciplīnu prasībām, kurās ar Clio būs iespējams piedalīties. Tajā pašā laikā uzlabota arī drošība un pieejamība, lai dotu iespēju arvien vairāk cilvēkiem iesaistīties autosportā, it īpaši Renault Sport Racing organizētajās single-make un feeder series sacīkstēs.
Renault sacīkšu auto izceļas ar savu kvalitāti jau kopš R8 Gordini nākšanas klajā 1966. gadā, un, būvējot jaunos Clio R.S. Line, Renault vēsture un aizrautība tiek apvienota ar dinamiku un efektivitāti, kas kalpo par atskaites punktu starp kompaktklases sporta automašīnām.
Ar Clio Cup, Clio Rally and Clio RX, kas sabiedrībai, medijiem un dalībniekiem tika prezentēti Formula 1 Francijas Grand Prix laikā Paul Ricard sacīkšu trasē, tuvāk varēs iepazīties pēc vasaras pārtraukuma attiecīgajos katras disciplīnas pasākumos. Pārdošana tiks uzsākta oktobrī, un automašīnas tiks piegādātas pilnībā sagatavotas (ieskaitot degvielas tvertni) 2020. gada sacīkšu sezonai.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.