Preses relīze
Captur ir svarīga loma starptautiskā līmenī, jo tagad tas patiesi ir globāls produkts. Captur tiek pārdots ikvienā kontinentā, un jaunais modelis tiks ražots Ķīnā, kas ir stratēģisks Renault reģions. Katrā tirgū tagad tam ir vienots nosaukums, un šis auto būs pieejams zem Renault zīmola arī Dienvidkorejā.
Ļoti svarīga ir arī tehnoloģiskā puse, jo jaunais Captur radīts saskaņā ar trīs galvenajiem mobilitātes pamatprincipiem, kas prezentēti Renault stratēģiskajā plānā:
elektriskā piedziņa: plāna izskaņā Renault klāstā būs pieejami 12 elektroauto modeļi. Jaunais Captur būs pirmais Renault modelis, kas aprīkots ar E-TECH Plug-in hibrīddzinēju. Tas pilnībā izstrādāts Alianses ietvaros;
savienotība: tā paša perioda beigās 100% kompānijas galveno segmentu transportlīdzekļi būs savienoti tiešsaistē. Jaunais Captur perfekti ilustrē šo dinamiku ar jauno savienoto multimediju sistēmu un Renault EASY CONNECT ekosistēmu;
autonomija: stratēģiskā plāna beigās Renault piedāvājumā būs 15 modeļi, kas aprīkoti ar autonomās braukšanas tehnoloģijām. Jaunais Captur būs viens no pionieriem. Sākot ar jauno Clio, visi B segmenta automobiļi jau standartaprīkojumā spēs nodrošināt vismaz daļēju autonomiju.
Jaunais Captur ir grupas stratēģijas kodols, tādējādi uzlabojot sinerģiju Alianses ietvaros. Tas tiek panākts, attīstot kopīgas tehnoloģijas un izmantojot jaunas platformas, piemēram, CMF-B platformu, uz kā veidots arī jaunais Captur. Jaunā elektriskā un elektroniskā arhitektūra ļauj pielietot modernākās tehnoloģijas, kas atbilst augošajām tirgus prasībām.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.