Preses relīze

dalīties

Jaunais Renault Captur: pavisam jauns, taču joprojām Captur

Captur ir pionieris pilsētas SUV tirgū un, kopš nākšanas klajā 2013. gadā, tas pārdots 1,2 miljonos eksemplāru. Captur strauji kļuva par pārdotāko auto savā segmentā gan Francijā, gan Eiropā. Pērn tas saglabāja šo pozīciju, visā pasaulē pārdodot vairāk nekā 230 000 automašīnas. Tirgū, kurā šobrīd valda sīva konkurence, jaunais Captur spējis atklāt sevi no jauna, tajā pašā laikā nostiprinot identitāti, kas nesusi šos panākumus. Tas ir transformējies, iegūstot jaunas SUV aprises, kas ir gan atlētiskas, gan dinamiskas. Saglabājot savu modularitāti, tas kļuvis vēl saistošāks - pateicoties revolūcijai salonā, Captur nonācis jaunā tehnoloģiju un kvalitātes dimensijā. Šīs automašīnas aprīkojums konkurē ar jebkuru augstākā segmenta modeli.

Captur ir svarīga loma starptautiskā līmenī, jo tagad tas patiesi ir globāls produkts. Captur tiek pārdots ikvienā kontinentā, un jaunais modelis tiks ražots Ķīnā, kas ir stratēģisks Renault reģions. Katrā tirgū tagad tam ir vienots nosaukums, un šis auto būs pieejams zem Renault zīmola arī Dienvidkorejā.


Ļoti svarīga ir arī tehnoloģiskā puse, jo jaunais Captur radīts saskaņā ar trīs galvenajiem mobilitātes pamatprincipiem, kas prezentēti Renault stratēģiskajā plānā:

elektriskā piedziņa: plāna izskaņā Renault klāstā būs pieejami 12 elektroauto modeļi. Jaunais Captur būs pirmais Renault modelis, kas aprīkots ar E-TECH Plug-in hibrīddzinēju. Tas pilnībā izstrādāts Alianses ietvaros;

savienotība: tā paša perioda beigās 100% kompānijas galveno segmentu transportlīdzekļi būs savienoti tiešsaistē. Jaunais Captur perfekti ilustrē šo dinamiku ar jauno savienoto multimediju sistēmu un Renault EASY CONNECT ekosistēmu;

autonomija: stratēģiskā plāna beigās Renault piedāvājumā būs 15 modeļi, kas aprīkoti ar autonomās braukšanas tehnoloģijām. Jaunais Captur būs viens no pionieriem. Sākot ar jauno Clio, visi B segmenta automobiļi jau standartaprīkojumā spēs nodrošināt vismaz daļēju autonomiju.


Jaunais Captur ir grupas stratēģijas kodols, tādējādi uzlabojot sinerģiju Alianses ietvaros. Tas tiek panākts, attīstot kopīgas tehnoloģijas un izmantojot jaunas platformas, piemēram, CMF-B platformu, uz kā veidots arī jaunais Captur. Jaunā elektriskā un elektroniskā arhitektūra ļauj pielietot modernākās tehnoloģijas, kas atbilst augošajām tirgus prasībām.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes