Preses relīze

dalīties

Gada pirmajā pusē Renault saglabā savu tirgus daļu strauji sarūkošajā tirgū

Renault pretojas notiekošajam tirgus sarukumam, saglabājot pārdošanas apjomu 6,7 %, kas pasaules tirgū kopumā kritusies par 7,1 %, un tirgus daļu 4,4 %, pārdodot 1 938 579 transportlīdzekļu. • Renault apstiprināja savu produktu ofensīvu gada otrajā pusē ar jaunā Clio un ZOE laišanu klajā Eiropā, Arkana transportlīdzekļa ieviešanu Krievijā, Triber pārdošanu Indijā, un jauno transportlīdzekli Renault City K-ZE Ķīnā.

Elektromobiļu segmentā Renault markas pārdošanas apjomi visā pasaulē pieauguši par 42,9 % (vairāk nekā 30 600 automobiļu). Eiropā ZOE auto pārdošanas apjoms palielinājās par 44,4 % (25 041 transportlīdzekļi) un Kangoo Z.E. par 30,7 % (4 653 transportlīdzekļi). Gada otrajā pusē Ķīnā Renault laidīs klajā Renault City K-ZE un paātrinās savu ofensīvu elektromobiļu nozarē, investējot uzņēmumā JMEV (piektajā lielākajā elektromobiļu ražotājā valstī).

Eiropā reģistrācija bija stabila tirgū, kas samazinājās par 2,5 %. Uzņēmuma Renault B tirgus segments apstiprina savus panākumus ar tādiem auto kā Clio, Captur, Sandero un arī jauno Duster. Clio joprojām ir otrais vislabāk pārdotais transportlīdzeklis Eiropā, un Captur ir pirmais krosovers savā tirgus segmentā. Arī VKA (vieglo kravas auto) pārdošanas apjoms palielinājās par 7,5 %, savukārt, Eiropā šajā segmentā tika novērots pieaugums par 3,7 %.

Dacia zīmols Eiropā sasniedza jaunu pārdošanas rekordu ar 311 024 pārdotiem automobiļiem (+10,6 %), kā arī rekordlielu tirgus daļu ar 3,3 % (+0,4 punkti). Šis pieaugums saistīts ar jauno auto Duster un Sandero pārdošanas sniegumu.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes