Preses relīze
Elektromobiļu segmentā Renault markas pārdošanas apjomi visā pasaulē pieauguši par 42,9 % (vairāk nekā 30 600 automobiļu). Eiropā ZOE auto pārdošanas apjoms palielinājās par 44,4 % (25 041 transportlīdzekļi) un Kangoo Z.E. par 30,7 % (4 653 transportlīdzekļi). Gada otrajā pusē Ķīnā Renault laidīs klajā Renault City K-ZE un paātrinās savu ofensīvu elektromobiļu nozarē, investējot uzņēmumā JMEV (piektajā lielākajā elektromobiļu ražotājā valstī).
Eiropā reģistrācija bija stabila tirgū, kas samazinājās par 2,5 %. Uzņēmuma Renault B tirgus segments apstiprina savus panākumus ar tādiem auto kā Clio, Captur, Sandero un arī jauno Duster. Clio joprojām ir otrais vislabāk pārdotais transportlīdzeklis Eiropā, un Captur ir pirmais krosovers savā tirgus segmentā. Arī VKA (vieglo kravas auto) pārdošanas apjoms palielinājās par 7,5 %, savukārt, Eiropā šajā segmentā tika novērots pieaugums par 3,7 %.
Dacia zīmols Eiropā sasniedza jaunu pārdošanas rekordu ar 311 024 pārdotiem automobiļiem (+10,6 %), kā arī rekordlielu tirgus daļu ar 3,3 % (+0,4 punkti). Šis pieaugums saistīts ar jauno auto Duster un Sandero pārdošanas sniegumu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.