Preses relīze
“Jaunā MÉGANE R.S.Trophy-R ir uzstādījusi jaunu rekordu savā kategorijā - šoreiz tas notikaSpā-Frankošampā, kas ir viena no sarežģītākajām trasēm pasaulē. Un pats labākais- tas tika paveikts līdzjutēju priekšā R.S. Days ietvaros. Veiktspēja, saiknestarp līdzjutējiem un braucēju, dalīšanās ar zināšanām un aizrautība - šīattieksme ir gan mūsu automobiļu attīstības, gan mūsu kopienas īpašo attiecībupamatā.”
TurpinotRenault Sport tradīciju, par jaunās paaudzes Megane R.S. TROPHY-R veiktspējasrādītājiem lielākoties jāpateicas jaudai, jo 300 ZS dzinējs ir aizgūts noMegane R.S. Trophy modeļa, kas nāca klajā 2019. gada sākumā. MÉGANE R.S.TROPHY-R ļoti īsā laikāizstrādāja neliela, taču aizrautīga komanda, koncentrējoties uz trimgalvenajiem aspektiem - maksimālu svara samazināšanu (šis auto ir līdz pat130 kg vieglāks par Megane R.S. Trophy atkarībāno komplektācijas), uzlabotu aerodinamiku un radikālu šasijas pārveidošanu. Nirburgringasrekords un Renault Sport aizrautība un sacīkšu gars motivēja stāties pretījauniem izaicinājumiem, piemēram, jaunam rekordam Spā-Frankošampas trasē, kas bija prestižo Spā 24 stundu sacīkšuspilgtākais notikums. Jaunā MÉGANE R.S. TROPHY-R oficiāli uzstādīja jaunu absolūto rekordupriekšpiedziņas ielas automašīnu kategorijā Spā-Frankošampas trasē.Beļģijas trases rekords tika labots 2019. gada 24. jūlijā pulksten 11:55,līdzjutēju priekšā R.S. Days ietvaros.
Komentāru pie savas Mégane R.S. Trophy-R stūres sniedz LorānsHurgons (Laurent Hurgon), vairāku rekordu īpašnieks, kas Nirburgringas trasē pilotējisdažādas paaudzes šī modeļa automobiļus: “Jauatkal es esmu patiesi lepns un priecīgs. Spā-Frankošampa ir viena no braucēju iecienītākajāmtrasēm Eiropā. Tā ir ļoti ātra un tehniska, un šis auto ir ideāli piemērotsšādai konfigurācijai. Milzīgais darbs, kas veltīts, strādājot pieaerodinamikas, ir atmaksājies. Sajūtas Raidillon, Pouhon un Blanchimont līkumosbija lieliskas. Īsts baudījums!”
Sekot līdzinotikumiem varēja ne tikai fani klātienē, bet arī jebkurš cits interesents, joRenault Sport translēja šo pasākumu savos sociālajos tīklos. Tā bijafantastiska iniciatīva un principā nebijis notikums autosporta industrijā.
Šis R.S. Days pasākums norisinājās līdz arFormula Renault Eurocup sacīkstēm tā dēvētajā “Toboggan of the Ardennes”, jebvienā no skaistākajām sacīkšu trasēm pasaulē, kas sevī ietver tādas slavenaspagriezienu sekvences kā Raidillon de l'Eau Rouge. Tā bija iespēja iepazītiesar pagātnes un mūsdienu Renault Sport modeļiem, kā arī satikties ar ekspertiemun vairāku čempionātu braucējiem. Tas ir spilgts “no trases uz ielas”piemērs, jo klientu pasākumi lieliski papildina sacīkšu nedēļas nogales. R.S.modeļu īpašniekiem divās testu sesijās bija iespēja doties trasē arī pašiem.Turklāt viņi varēja satikt Lorānu Hurgonu, kurš vienmēr ar prieku dalās savākaislībā ar saviem faniem. Lai iemūžinātu šo pieredzi, Renault Sport šim pasākumam izveidojuši īpašu TROPHY-R apģērbulīniju, kas arī pieejama mājaslapāwww.renaultsport.com
Megane R.S. un Nirburgringasrekordu stāsts ilgst vairāk nekā desmit gadus. Tas aizsākās 2008. gadā ar pirmorekordu priekšpiedziņas ielas automašīnu kategorijā: Mégane R.S. R26.R paveicaNordšlaifes apli 8 minūtēs un 17 sekundēs. Šis rezultāts pēc 3 gadiem tikapārspēts ar otrās paaudzes Megane R.S. Trophy versiju, kuru vadīja Renaulttesta pilots Lorāns Hurgons (8'07''97). 2014. gadā viņam pirmo reizi izdevāsiekļauties 8 minūtēs (7'54''36), pilotējot Mégane III R.S. Trophy-R versiju.Hurgons bija pie pēdējās paaudzes MEGANE R.S. TROPHY-R stūres, kad viņš 20,6 kmgarajā Nordšlaifes aplī uzstādīja jauno rekordu - 07'40''100 (vai 07'45''389,skaitot oficiālo pilnā apļa 20,83 km garumu), un ar katru nākamo reizi uzlabotapļa laiku kļūst krietni grūtāk. Taču Lorāns Hurgons atkal ir uzstādījis jaunurekordu, šoreiz Spā-Frankošamps trasē.
MÉGANER.S. TROPHY-R modelis pārdošanā nonāks 2019. gada beigās un būs pieejamsierobežotā skaitā - 500 eksemplāros. Cena: sākot no €55 000 (cena norādītaFrancijā, citās valstīs tā var atšķirties).
MEGANER.S. TROPHY-R pirmo reizi plašākai publikai bija skatāmi 2019. gada24. maijā MONACO FORMULA ONE GRAND PRIX posma atklāšanā, un pie stūresšiem auto bija F1 komandas braucēji Daniels Rikjardo un Niko Hilkenbergs.
Jaunās MÉGANE R.S. TROPHY-R izstrādē Renault Sport ap sevi pulcēja izcilu profesionāļu loku: izplūdes sistēmas savā pārziņā ņēma Akrapovič, par bremzēm rūpējās Brembo, Bridgestone gādāja par riepām, Öhlins par amortizatoriem un Sabelt par sporta sēdekļiem. |
Skatieties rekorda uzstādīšanas video YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=2ogVI3iWAVo&=&feature=youtu.be
Vairākinformācijas par Mégane R.S. Trophy-R: https://www.renaultsport.com/-megane-rs-trophy-r-300-2019-.html
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.