Preses relīze
Renault Captur ir viens no visvairāk pārdotajiem modeļiem 7 gadu garumā. Pašlaik tas ir pilnībā atjaunots un ir pieejams ar plašākām un daudzpusīgākām personalizēšanas un drošības iespējām nekā līdz šim. Ar jaunākajām priekšrocībām šī automašīna atbilst aktuālākajām ambīcijām pasaulē, īpaši izceļot Ķīnas tirgu.
"Runājot par jauno Captur, mēs esam saglabājuši vislabāko no Captur modeļa un esam gājuši vēl tālāk. Automašīnas salonam ir revolucionārs dizains, un automašīnas ārējā dizainā esam veikuši ievērojamas pārvērtības. Turklāt esam papildinājuši jauno Captur vēl plašākām personalizēšanas iespējām. “Renault” galvenā prioritāte ir cilvēku labsajūta un komforts, atrodoties automašīnā. Kvalitatīvāks, tehnoloģiski attīstītāks, labāks pilsētas krosovers – jaunais Captur ir 100 % Captur un vēl daudz vairāk,” norāda “Renault” rūpnieciskā dizaina vadītājs Lorenss van den Akers.
Šis otrās paaudzes modelis, balstīts uz jaunāko apvienības modulāro platformu, pilnībā atbilst nākotnes mobilitātes prasībām, piedāvājot visaugstākās pieejamās tehnoloģijas:
- pieslēgums ar EASY CONNECT palīdzību, ar tā pakalpojumu klāstu un jaunāko Renault EASY LINK multivides sistēmu,
- palīgsistēmas, tostarp vadītāja asistents gan šosejas, gan pilsētas satiksmē (2. SAE līmenis),
- no elektrotīkla uzlādējama hibrīdautomašīna E-TECH Plug-in.
“Sākot ar 2020. gadu, jaunais Captur būs pirmā uzlādējamā hibrīdautomašīna savā kategorijā. Mēs esam izstrādājuši īpašu, hibrīdautomašīnām piemērotu pārnesumu sistēmu, kā arī enerģijas pārvaldības tehnoloģiju, kas līdzīga Formula 1 automašīnās izmantotajai sistēmai. Esam apņēmušies padarīt tehnoloģiju un jauninājumus pieejamus saviem klientiem. Tā ir mūsu vēsture, un tā ir mūsu nākotne,” uzsver “Renault” ģenerāldirektors Tjerī Bolorē.
Laiapskatīt Tjerī Bolorē un Lorensa van den Akera vadīto Renault Captur automašīnasprezentāciju Frankfurtē, klikšķiniet šeit.
Lai uzzinātu vairāk parjauno Renault Captur, apmeklējiet digitālopreses mapi.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.