Preses relīze

dalīties

Renault izveido RENAULT M.A.I. (“Mobilitāte kā industrija”), lai paātrinātu uzņēmuma attīstību jaunu mobilitātes pakalpojumu nozarē un iegūtu stratēģiskus partnerus

Buloņa-Bijankūra, 2019. gada 9. oktobris Lai paredzētu un atbalstītu būtiskas dzīvesveida un patēriņa paradumu izmaiņas sabiedrībā, uzņēmums Renault pēdējo četru gadu laikā ir iesaistījies jaunu mobilitātes pakalpojumu nozarē, izstrādājot transporta pakalpojumus ar un bez autovadītājiem (Renault MOBILITY, Moov'in.Paris, Marcel un Zity Madridē), kā arī caur mērķtiecīgām uzņēmumu iegādēm un kapitālieguldījumiem dažādos ar šo nozari saistītos jaunuzņēmumos (Karhoo, Yuso, Como, iCabbi, Glide). Šobrīd Renault ir gatavs jaunam attīstības posmam un veido RENAULT M.A.I. (Mobility as an Industry, “Mobilitāte kā industrija”) — meitas uzņēmumu, kas paredzēts tikai mobilitātes pakalpojumu sniegšanai. Apvienojot visas uzņēmumu grupas un mobilitātes funkcijas vienā struktūrvienībā, tiks panākta sinerģija un vienkāršāka lēmumu pieņemšanas kārtība, precizēti pastāvošie piedāvājumi, kā arī izveidoti jauni.

RENAULT M.A.I. kalpos arī parmehānismu, kas savāks vienkopus citas šajos jautājumos iesaistītās puses unveidos stratēģiskas un vērienīgas partnerattiecības to starpā. Tādējādi RENAULTM.A.I. mērķis ir veidot priviliģētas attiecības ar pilsētām, pārvaldesiestādēm un transporta operatoriem, kā arī citu nozaru uzņēmumiem, laiveicinātu vienotus mobilitātes pakalpojumus patērētājiem un līdzdalību ar vidisaistītos jautājumos.

Sarežģītākaisuzdevums ir izstrādāt jaunus mobilitātes veidus ne vien pilsētvidei, bet arīcitām teritorijām, lai uzlabotu pārvietošanos piepilsētu apvidū un padarītulauku teritorijas Francijā un citviet pasaulē pieejamākas.

Jāņem vērā, kalīdz 2050. gadam gandrīz 70% pasaules iedzīvotāju dzīvos pilsētās, pretējipašreizējiem 55% iedzīvotāju — tātad pilsētu iedzīvotāju skaits pieaugs par 2,5miljardiem. Šāds skata punkts liek aizdomāties par pilsētvides būtiskākajāmproblēmām, kas skar mājokļus, transportu, veselību un dzīves kvalitāti kopumā.

Šobrīdmobilitātes nozarē izplatās jaunas tendences, kuras apstrīd automobiļu statusuun to vietu sabiedrībā. Mūsdienu tirgus arvien vairāk tiek pakārtots tādiempatērētājiem, kas mazāk tiecas iegādāties personīgo transportlīdzekli un dodpriekšroku multimodāliem, novatoriskiem, integrētiem un dabai draudzīgākiempiedāvājumiem, kuri ir pietiekami daudzveidīgi.

Tāpēc, lai gantermins "mobilitāte" dažkārt tiek pārmērīgi izmantots un zaudē savupamata nozīmi, RENAULT M.A.I. nosaukuma izvēle nostiprina mobilitātesjēdzienu reālajā dzīvē un ekonomikā. Šī pieeja ir daļa no Renaultrūpnieciskās kultūras, pateicoties kurai uzņēmums vienmēr ir spējis izstrādātnovatoriskus risinājumus un saglabāt līderpozīcijas nozarē. Tā iekļauj arījaunu uzņēmējdarbības jomu attīstīšanu un ieguldījumu neizpētītās un potenciāliizdevīgās tirgus nozarēs.

Tjerī Bolorē(Thierry Bolloré), Renault izpilddirektors un RENAULT M.A.I. direktors: "Pēc testēšanas un izpētes posma mēsveiksim nozīmīgu soli uz priekšu uzņēmuma attīstībā. Mūsu mērķis ir kļūt parvienu no pasaules vadošajiem operatoriem jaunu kopīgu, pieejamu un ilgtspējīgumobilitātes pakalpojumu jomā un vienlaikus saglabāt mūsu tehnoloģisko inovācijuun gala patērētāja draudzīguma pamatvērtības. RENAULT M.A.I.rīkotājdirektora Arno Molinjē (Arnaud Molinié) galvenais uzdevums būs attīstītjau esošos uzņēmuma aktīvus, paātrināt jaunu tirgu apgūšanu un palīdzēt toorganizēšanā caur jaunām partnerībām ar privātiem un publiskiem, jaunajānozares attīstībā iesaistītiem tirgus dalībniekiem.”

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes