Preses relīze

dalīties

2019. GADA TREŠĀ CETURKŠŅA IEŅĒMUMI SASNIEDZ 11,3 MILIJARDUS EIRO

“Renault” ieņēmumi ceturksnī sasniedza 11,296 miljonus eiro (-1.6 %). Pie pastāvīgiem valūtas kursiem un konsolidācijas perimetra samazinājums būtu bijis -1.4%. Ceturksnī “Renault” pārdeva 852 198 transportlīdzekļus ar sarukumu par -4,4%, savukārt pasaules tirgū par -3,2% mazāk. Izņemot Irānu, kur samazinājums būtu -1,8% tirgus kritumā -2,3%. “Renault” īsteno savu cenu politiku, kas liecina par tās ietekmes palielināšanos trešajā ceturksnī.

Trešajā ceturksnī “Renault” pārdeva 852 198 transportlīdzekļus, kas ir par -4,4 % mazāk, kas samazinājās par -3,2%. Izņemot Irānu, kur samazinājums būtu -1,8%, tirgus kritumā -2,3%.

Eiropā “Renault” pārdošanas apjoms samazinājās par -3,4%, tirgū sasniedzot +2,4%. Šis samazinājums daļēji ir skaidrojams ar augsto salīdzinājumu, kas saistīts ar patēriņa mērīšanas standarta (WLTP) ieviešanu vieglajiem automobiļiem 2018. gada septembrī, un ar to, ka tiek gaidīta jaunā transportlīdzekļa Clio pieejamība Eiropā.

Reģionos, kas atrodas ārpus Eiropas, “Renault” ir pārspējis tirgus standartus. Tirgū, kas samazinājās par -6,2%, “Renault” novēroja pārdošanas apjoma samazinājumu par -5,4%, galvenokārt sakarā ar tirgus kritumu Turcijā (-21,7%), Argentīnā (-30,0%) un pārdošanas pārtraukšanu Irānā kopš 2018. gada augusta (2018. gada trešajā ceturksnī pārdoti 23 649 transportlīdzekļi). Neskaitot Irānu, pārdošana būtu samazinājusies par -0,3%.

Eirāzijā tirgus daļa pieauga par +1,8 punktiem. “Renault” pārdošanas apjomi pieauga par +5.1%, neskatoties uz Turcijas tirgus kritumu. Pārdošanas apjomi Krievijā palielinājās (+ 6,1%), tirgū samazinoties (-1,2%), jo īpaši pateicoties Arkana transportlīdzekļa laišanai klajā un Lada ražojumu panākumiem.

Amerikā tirgus daļa pieauga par +0,2 punktiem. Brazīlijā tirgus apjoms palielinājās par +5,6%, bet Argentīnā tika fiksēts tirgus kritums ( –37,7%).

Āfrikas, Tuvo Austrumu, Indijas un Klusā okeāna reģionā, izņemot Irānu, tirgus daļa pieauga par +0,1 punktu. Pārdošanas apjomus reģionā ietekmē tā galveno tirgu samazināšanās. Indijā tirgus daļa pieauga par +0,5 punktiem, pateicoties Triber transportlīdzekļa veiksmīgajam pārdošanas startam. Pārdošanas apjomi samazinājās par -7,8%, kopējā tirgū samazinoties par -27,4%. QM6 transportlīdzekļa panākumi Dienvidkorejā, palīdzēja sasniegt pārdošanas apjoma pieaugumu (+11,5%), tirgū sarūkot par -1,7%.

Ķīnas reģionā “Renault” apjoms samazinājās par -15,5%, kopā tirgū samazinoties par -5,0%, gaidot jaunā transportlīdzekļa Captur un elektroauto Renault City K-ZE pārdošanas uzsākšanu.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes