Preses relīze
Šis paziņojumspapildina F1 ilgtermiņa redzējumu par sporta virzību no 2021. gada.Tālejošais plāns ietver sporta un tehnisko noteikumu pilnveidi, kā arīfinansiālo noteikumu izstrādi, kas atalgos komandu ekonomisko efektivitāti.
F1 ir jāattīstās,lai īstenotu mūsdienu sabiedrības progresam un problēmām atbilstīgasiniciatīvas. Oglekļa izplūdes neitralitāte neapšaubāmi ir ļoti svarīgsjautājums, un tūkstošiem F1 nodarbināto inženieru, kā arī visu līdzjutējumobilizēšana, lai sasniegtu šo kopīgo mērķi, ir lieliska iniciatīva.
Izmantojot datuapmaiņu un precīzas vadlīnijas, F1 ilgtspējīgas attīstības plāna koncepcija unveikšana tika apspriesta ar vairākām komandām, tostarp „Renault” F1 komandu.
„Renault” F1komanda kopā ar Formulu viena (F1) aktīvi piedalīsies šī plāna īstenošanā,vienlaikus izstrādājot un izvēršot savas darbības Sociālās un ilgtspējīgāsietekmes programmā, kas ir saskaņota ar „ Renault” stratēģisko redzējumu. Mūsuprogramma ir veidota vides un cilvēka dimensijās.
Vienlaikus sniedzotieguldījumu F1 ilgtspējīgas attīstības plāna īstenošanā, mūsu programmaizstrādās divus noteiktus virzienus saistībā ar tās vides dimensiju: apritesekonomiku un tradicionālākus aspektus, piemēram, ilgtspējīgu mobilitāti. Viensno mūsu pašreizējās pieejas un centienu konkrētiem piemēriem ir mūsu sadarbībamodernu, no elektrotīkla uzlādējamu hibrīdpiedziņu E-TECH projektēšanā unizstrādē „Renault” sērijveida automobiļiem.
Mūsu plāna cilvēkadimensijas pamatā ir pārnese.
2020. gadā mēspublicēsim vairāk informācijas, tostarp ziņas par programmu un saistītajiemprojektiem.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.