Preses relīze

dalīties

Francijā atver pirmo „Renault City”

Konceptveikals „Renault City”, kas atrodas tirdzniecības centra „Val d'Europe” vidū, ir atvērts katru dienu. Ar šo jauno izstāžu zāles formātu “Renault” pozicionējas maksimāli tuvu plašai sabiedrībai. „Renault City” piedāvā apmeklētājiem iespēju iepazīt zīmola vidi, kas papildina viņu digitālos iespaidus.

Buloņa-Bijankūra, 15. novembrī. “Renault” sadarbībā ar „Sofibrie Group” (Avāru ģimene) tirdzniecības centrā „Val d'Europe” Sēnā un Marnā ir izveidojusi pirmo konceptveikalu „Renault City”. Ar šo jauno, eksperimentālo, bet ilgtspējīgo formātu, kas izvietots lielas iepirkšanās zonas centrā, “Renault” atrodas maksimāli tuvu vietām, kuras visbiežāk apmeklē tā potenciālie klienti.


Katru dienu atvērtā telpa uzņem apmeklētājus no pulksten 10.00 līdz 21.00 no pirmdienas līdz sestdienai un no 10.00 līdz 20.00 svētdien.


Centra vadītājs un pieci vēstnieki pēc kārtas pavada apmeklētājus, kad viņi iepazīst “Renault” jaunākās inovācijas fiziskā un digitālā ceļojumā, kas ir īpaši izstrādāts „Renault City” vajadzībām. Konceptveikals ir iedalīts vairākās zonās: izstāžu zonā, kas paredzēta diviem jaunākajiem iekšdedzes motora un elektriskajiem vai hibrīda automobiļiem, un informācijas stūrīšos, tostarp personalizācijas un piederumu zonā, kur atrodas digitālais konfigurators.


Apmeklētāji var veikt izmēģinājuma braucienu vēstnieka pavadībā un uz vietas ar tirdzniecības konsultanta palīdzību pasūtīt izvēlēto automobili.


Turklāt „Renault City” būs iespēja izmēģināt jaunus pakalpojumus. Vēstnieki planšetdatoros varēs iepazīstināt ar lietotu automobiļu piedāvājumu, un klientiem būs iespēja pasūtīt rezerves daļas un piederumus, kas pēc principa „Noklikšķiniet un saņemiet” tiks piegādāti uz „Renault City”.


„Groupe Renault” par Francijas tirgus apgabalu atbildīgais vecākais viceprezidents Ivans Segāls sacīja:

„„Renault City” atvēršana „Val d'Europe” ir rezultāts izcilai sadarbībai starp “Renault” un „Sofibrie Group” Filipa Avāra vadībā. Reaģējot uz automobiļu pircēju uztveres attīstību, esam apvienojuši digitālo un fizisko vidi, lai mēs varētu mijiedarboties ar potenciālajiem klientiem visagrākajā iegādes procesa posmā.”

„Sofibrie Group” vadītājs Filips Avārs sacīja:

„Mani darbinieki un es ļoti lepojamies, ka esam kļuvuši par pirmo “Renault” izplatītāju, kas ievieš šo jauno koncepciju. Ar „Renault City” mēs būsim tuvāk klientiem un viņu vajadzībām un spēsim labāk apmierināt viņu vēlmes. Šī progresīvā pieeja ir veids, kā nodrošināt, ka „Sofibrie Group” jau ir daļa no nākotnes automobiļu izplatīšanas.”


"Renault” izmantos šī pirmā izmēģinājuma rezultātus, lai izpētītu, cik aktuāli ir šādu formātu ieviest citos tirdzniecības centros vai visvairāk apmeklētajās vietās Francijā.

Šī „Renault City” atvēršana ietilpst kopējā jaunu “Renault” konceptveikalu izveides stratēģijā. 2018. gadā Stokholmā un Berlīnē tika atvērti divi specializēti “Renault” elektromobiļu izmēģinājumu centri.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes