Preses relīze

dalīties

Jaunā MEGANE RS TROPHY-R: jauns rekords Sudzukas trasē

MEGANE RS TROPHY-R ir uzstādījusi jaunu rekordu 2’25’’454 (kas vairāk nekā par 3 s uzlabo iepriekšējo labāko laiku) prestižajā Sudzukas trasē Japānā (pēc etalonlaika slavenajā Nordšleifē Nirburgringā un rekorda Spā-Frankošampā RS dienu ietvaros, ko tiešraidē varēja vērot arī „YouTube” un „Facebook”). Tas ir liels sasniegums šajā valstī, kur ir aptuveni 10 tūkstoši TROPHY-R un “Renault Sport” cienītāju. 2019. gada septembra beigās Japāna bija “Renault Sport” vadošais tirgus RS saimei, apsteidzot Vāciju un Franciju, un trešais modelim Megane RS, lai gan Trophy versija tur vēl nebija izlaista.

  • Prognozējot TROPHY-R panākumus japāņu cienītāju vidū, gada sākumā Sudzukas trasē tika veikti modeļa pielāgošanas testa braucieni, lai vēl labāk apmierinātu vietējo pircēju īpašās vēlmes.
  • MÉGANE RS TROPHY-R ir jaunākā versija pirms 15 gadiem aizsāktam modeļu klāstam, kas tāpat kā izcilie priekšteči uzstāda jaunus trases rekordus priekšpiedziņas sērijveida automobiļu kategorijā, turpinot “Renault Sport” aizraušanos ar izaicinājumiem un sniegumu. Jaunā MEGANE RS TROPHY-R ir līdz šim visefektīvākais “Renault” sērijveida automobilis.
  • Salīdzinot ar Megane RS TROPHY, Renault MÉGANE RS TROPHY-R, kam ir uzstādīts tas pats 300 ZS motors, lielāku ātrumu nodrošina, pateicoties mazākam svaram, uzlabotai aerodinamikai un radikālākiem šasijas uzlabojumiem.
  • Renault MÉGANE RS TROPHY-R tiek laista pasaules tirgū 500 numurētu automobiļu maztirāžas sērijā. Mégane RS saimes visekskluzīvākais variants TROPHY-R ir sevišķi populārs Japānā — “Renault Japan” jau ir rezervējis (un 2020. gada pirmajā pusē laimīgajiem īpašniekiem piegādās) vairāk nekā 50 TROPHY-R, tostarp dažām no tām uzstādīts oglekļa keramikas komplekts.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes