Preses relīze
No 2019. gada 2. decembrī Ksavjē Martinē tika iecelts par “Groupe Renault” vecāko viceprezidentu, starptautisko tirgvedības direktoru un ir pakļauts “Groupe Renault” par reģioniem un pārdošanu atbildīgajam izpildviceprezidentam un vadītāja vietnieka pienākumu izpildītājam Olivjē Mirgē.
Ksavjē Martinē pievienojas “Renault” vadības komitejai.
Fransuā Renārs pamet uzņēmumu.
Ksavjē Martinē ir dzimis 1975. gadā un absolvējis ESC Ruānas Uzņēmējdarbības skolu. Karjeru “Renault” viņš uzsāka 1997. gadā Ungārijā un 2002. gadā pievienojās Eiropas Pārdošanas un tirgvedības nodaļai. 2007. gadā viņš pārgāja darbā uz pārdošanas meitasuzņēmumu “Renault Retail Group” (RRG) par pārdošanas vadītāju Bordo. 2008. gadā viņš tika iecelts par izpildviceprezidenta, Eiropas reģiona priekšsēdētāja un pēc tam par starptautiskā par pārdošanu un tirgvedību atbildīgā izpildviceprezidenta izpildpalīgu. 2010. gadā viņš pievienojās “Nissan North America” vecākā zīmola tirgvedības vadītāja amatā. 2013. gadā viņš tika iecelts par pārdošanas meitasuzņēmuma “Renault Portugal” direktoru un tad 2015. gadā — par tirgvedības direktoru Francijā. Kopš 2018. gada viņš ieņēma “Renault Italy” rīkotājdirektora amatu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.