Preses relīze
“Groupe Renault” ir celmlauze un eksperte elektromobilitātes jomā, kas ir stūrakmens grupas pašreizējiem un turpmākajiem centieniem ikvienam nodrošināt ilgtspējīgu mobilitāti. Vairāk nekā 10 gadus grupa ir krājusi kompetenci elektroauto jomā, kas ļauj izstrādāt dinamiskākus un efektīvākus hibrīdmotorus.
Jaunais “Clio E-TECH” materializē šos aktīvus, 80 % laika pilsētas ielās pavadot pilnīgā elektrorežīmā, lai ietaupītu līdz pat 40 % degvielas salīdzinājumā ar iekšdedzes motoru pilsētas ciklā. Jaunais “Captur E-TECH Plug-in” 100% elektrorežīmā var nobraukt 50 kilometrus ar maksimālo ātrumu 135 km/h jauktajā ciklā (WLTP) un 65 kilometrus pa pilsētu (WLTP City).
Kopā ar visiem “Renault” hibrīdmotoriem izmantotā piedziņas sistēma ir modulāra un tiek izpildīta vienā no diviem variantiem: “E-TECH” ir pilnīgs hibrīds (HEV jeb hibrīds) un “E-TECH Plug-in” ir pilnīgs no elektrotīkla uzlādējams hibrīds (PHEV jeb uzlādējams hibrīds). Jaunās tehnoloģijas vienkāršu integrēšanu abos modeļos nodrošina jaunā modulārā arhitektūra “CMF-B”, kas jau sākotnēji tika izstrādāta, ņemot vērā elektriskās iespējas un faktu, ka “E-TECH” sistēmas ir kompaktākas par līdzšinējām un tās var uzstādīt universāla sedana, piemēram, jaunā “Clio”, motora nodalījumā.
Hibrīdauto saimei “Renault” inženieri ir izgudrojuši inovatīvu risinājumu, kas ir svarīgs, oriģināls un ekskluzīvs (ar vairāk nekā 150 patentiem), kura pamatā ir hibrīda virknes-paralēlā arhitektūra, lai brauciena laikā nodrošinātu vislielāko kombināciju klāstu un vislabāko CO2 izplūdes samazinājumu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.