Preses relīze

dalīties

JAUNĀ “RENAULT E-TECH” PASAULES PIRMIZRĀDE BRISELES AUTOIZSTĀDĒ

2019. gadā tika prezentēti jaunie “Clio” un “Captur”, savukārt 2020. gadā Briseles autoizstādē “Renault” iepazīstinās pasauli ar abu bestselleru jaunajiem hibrīda un no elektrotīkla uzlādējama hibrīda variantiem — jaunajiem “Clio E-TECH 140 ZS” un “Captur E-TECH Plug-in 160 ZS” . Šie jaunākie modeļi ir jauns papildinājums jau tā pašlaik plašākajam elektroauto klāstam tirgū: jaunais “Clio E-TECH” — pilnīgo hibrīdauto klāstam, jaunais “Captur E-TECH Plug-in” — pilnīgo no elektrotīkla uzlādējamo hibrīdauto klāstam un jaunais “ZOE” — 100% elektromobiļu klāstam. Modeļu klāstā, kas ar “Mégane E-TECH Plug-in” drīzumā tiks paplašināts līdz augstākajam segmentam, atkarībā no vēlamās tehnoloģijas klienti var izvēlēties savām vajadzībām vispiemērotāko automobili (tālbraucienu, pilsētas daudzfunkciju utt.), vienlaikus ierobežojot CO2 izplūdi un degvielas patēriņu pat garos braucienos. Pilna hibrīdautomobiļu saime nozīmē, ka arvien vairāk personu varēs izjust elektroauto vadīšanas ērtumu.

“Groupe Renault” ir celmlauze un eksperte elektromobilitātes jomā, kas ir stūrakmens grupas pašreizējiem un turpmākajiem centieniem ikvienam nodrošināt ilgtspējīgu mobilitāti. Vairāk nekā 10 gadus grupa ir krājusi kompetenci elektroauto jomā, kas ļauj izstrādāt dinamiskākus un efektīvākus hibrīdmotorus.

Jaunais “Clio E-TECH” materializē šos aktīvus, 80 % laika pilsētas ielās pavadot pilnīgā elektrorežīmā, lai ietaupītu līdz pat 40 % degvielas salīdzinājumā ar iekšdedzes motoru pilsētas ciklā. Jaunais “Captur E-TECH Plug-in” 100% elektrorežīmā var nobraukt 50 kilometrus ar maksimālo ātrumu 135 km/h jauktajā ciklā (WLTP) un 65 kilometrus pa pilsētu (WLTP City).

Kopā ar visiem “Renault” hibrīdmotoriem izmantotā piedziņas sistēma ir modulāra un tiek izpildīta vienā no diviem variantiem: “E-TECH” ir pilnīgs hibrīds (HEV jeb hibrīds) un “E-TECH Plug-in” ir pilnīgs no elektrotīkla uzlādējams hibrīds (PHEV jeb uzlādējams hibrīds). Jaunās tehnoloģijas vienkāršu integrēšanu abos modeļos nodrošina jaunā modulārā arhitektūra “CMF-B”, kas jau sākotnēji tika izstrādāta, ņemot vērā elektriskās iespējas un faktu, ka “E-TECH” sistēmas ir kompaktākas par līdzšinējām un tās var uzstādīt universāla sedana, piemēram, jaunā “Clio”, motora nodalījumā.

Hibrīdauto saimei “Renault” inženieri ir izgudrojuši inovatīvu risinājumu, kas ir svarīgs, oriģināls un ekskluzīvs (ar vairāk nekā 150 patentiem), kura pamatā ir hibrīda virknes-paralēlā arhitektūra, lai brauciena laikā nodrošinātu vislielāko kombināciju klāstu un vislabāko CO2 izplūdes samazinājumu.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes