Preses relīze
Londonā (Apvienotajā Karalistē), 2020. gada 15. janvārī. Prestižajā „What car?” ceremonijā tika apbalvoti četri “Renault”, “Dacia” un “Alpine” modeļi. Kopš 1978. gada „What car?” gada auto apbalvošanas ceremonija ir viena no viscienījamākajām Apvienotās Karalistes autobūves nozarē.
“ZOE” panākumi septīto reizi pēc kārtas
Jaunais “Renault ZOE” triumfēja 2020. gada „What car?” rīkotajā apbalvošanā, kur tika atzīts par labāko elektromobili kopvērtējumā un par labāko elektromobili cenu kategorijā līdz 30 tūkstošiem mārciņu. Tādējādi šis ir septītais gads pēc kārtas, kad “ZOE” tiek godināts „What car?” gadskārtējā ceremonijā.
„What car?” redaktors Stīvs Hantingfords paskaidroja:
„Pagājušajā gadā “Renault ZOE” uzvarēja cenu kategorijā, bet šī pilnveidotā modeļa uzlabojumi ir tik ievērojami, ka šis ir labākais tirgū pieejamais mazais elektroauto. Tā kā akumulators ir lielāks, mūsu patiesā nobraucamā attāluma pārbaudē tas veica 192 jūdzes (309 kilometrus) — aptuveni par trešdaļu vairāk nekā tā priekštecis. Turklāt tam ir elegantāks salons, kā arī patīkamāka braukšana, ko nodrošina straujais paātrinājums, mierīgā vadāmība un vienmērīgā kustība pa automaģistrāli.”
“Dacia” dubultuzvara ar “Duster” un “Sandero”
2020. gada „What car?” rīkotajā apbalvošanā “Dacia” guva dubultus panākumus ar “Sandero” un “Duster” uzvaru. “Sandero” šī bija satriecoša astotā uzvara pēc kārtas, kad tas ieguva labākā mazauto titulu cenu kategorijā līdz 12 tūkstošiem mārciņu, savukārt “Duster” otro gadu pēc kārtas tika piešķirts labākā ģimenes SUV nosaukums cenu kategorijā līdz 18 tūkstošiem mārciņu.
„Nepārsteidz, ka “Sandero” ir mūsu iecienītākais praktiskais automobilis par mazāk nekā 10 tūkstošiem mārciņu, ņemot vērā, ka tas jau ir izrotājis kamīna dzegu “Dacia” galvenajā birojā ar septiņām „What car?” cenu kategorijas balvām. Joprojām nav parādījies tikpat apjomīgs piedāvājums par šādu summu,” par “Sandero” panākumiem sacīja Stīvs Hantingfords.
Runājot par “Duster” otro uzvaru pēc kārtas, viņš paskaidroja:
„”Dacia Duster” patiks pircējiem, kam nav liela budžeta, bet ģimenes pārvadāšanai ir vajadzīgs vidējs, nevis mazs SUV. Kā jau varēja gaidīt no rumāņu firmas, ieguvums par attiecīgo summu ir milzīgs, tostarp daudz vietas pasažieriem un liels bagāžnieks. Izvēlieties mūsu iecienīto 1,3 litru benzīna motoru ar turbokompresoru, un jūs iegūsit automobili, kas ir patīkami ņiprs un pietiekami ekonomisks. Turklāt mīkstās piekares dēļ ar to ir ērti braukt, it sevišķi pa pilsētu.”
“Alpine A110” otro gadu pēc kārtas tiek atzīts par gada labāko sporta auto
“Alpine A110” otro gadu pēc kārtas ir atzīts par gada labāko sporta automobili. Tas atkal pārliecināja „What Car?” kolektīvu ar dinamiku un ikdienas lietojamību.
Stīvs Hantingfords komentēja: „Atdzimušā “Alpine A110” pievilcības pamatā ir tā ļoti vieglā konstrukcija — tā masa ir par veselu ceturtdaļtonnu mazāka nekā dažiem tā sāncenšiem. Tas savukārt nozīmē, ka tā piekarei nav jābūt pārāk stingrai, riepām sevišķi platām un motoram ārkārtīgi jaudīgam, lai tas darbotos tik labi kā tagad. Ar stūres iekārtu, kas nepārtraukti ņem vērā ceļa virsmas stāvokli, un pat pieņemamajiem ekspluatācijas izdevumiem “A110” nav līdzīgu sporta automobiļu vidū.”
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.