Preses relīze
Buloņā-Bijankūrā, 2020. gada 25. februārī. “Groupe Renault” un „Ferrovial” Parīzē sāks sniegt automobiļu bezpiesaistes koplietošanas pakalpojumu „Zity”.
2020. gada martā parīziešiem pašapkalpošanās izmantošanai kļūs pieejams ar tehnoloģiju „Zity” apgādātu piecsimt 100% elektrisku “Renault” automobiļu “ZOE” autoparks. Šis ir sevišķi elastīgs un pielāgots piedāvājums, kas reaģē uz spēcīgu tendenci: koplietošanas automobiļus izmanto 20% galvaspilsētas iedzīvotāju .
Šis ir jauns posms elektromobilitātes celmlauža Eiropā “Groupe Renault” un viena no pasaules lielākajiem infrastruktūru operatoriem un pilsētas pakalpojumu sniedzējiem „Ferrovial” sadarbībā, kas sekmīgi aizsākās 2017. gadā ar elektromobiļu koplietošanas pakalpojumu „Zity” Madridē.
„Elektromobiļu bezpiesaistes koplietošanas pakalpojuma „Zity” piedāvājumam ir daudz priekšrocību, tostarp elastīgi rezervēšanas laiki un automobiļu pieejamība īstajā vietā un laikā, ko nodrošina augstas veiktspējas lietotne,” norāda “Groupe Renault” vecākais viceprezidents elektromobiļu un mobilitātes pakalpojumu jomā Žils Normāns. „Ar tīrāku, pieejamu un ilgtspējīgu mobilitātes piedāvājumu „Zity” atbilst arī pilsētu nepieciešamībai samazināt CO2 izplūdi un apkarot piesārņojumu.”
„Šī stratēģiskā sadarbība ar “Renault” ir „Zity” panākumu evolūcija. Mēs ar prieku turpinām sadarbību, ieguldot pieredzi un izstrādāto tehnoloģiju. Tas ir bijis lietotāju atzinības pamatā,” uzsver „Ferrovial” vadītājs Ignasio Madridehoss. „Ilgtspējīgu mobilitātes risinājumu nodrošināšana pilsētniekiem ir prioritāte cīņā ar klimata pārmaiņu problēmām.”
Nākamie posmi “Groupe Renault” un „Ferrovial” sadarbības attīstībā ir atkarīgi no Eiropas Komisijas atļaujas apvienošanās kontroles jomā.
24/7 PIEEJAMI ELEKTROMOBIĻI
Visu diennakti, piedāvājot bezpiesaistes “Renault” elektriskos “ZOE”, „Zity” apmierina neplānotu braucienu vajadzības, nodrošinot privātajam automobilim līdzīgu elastības līmeni.
Izmantojot mobilo lietotni, lietotāji jebkurā diennakts laikā var kartē ieraudzīt savai atrašanās vietai vistuvāko automobili.
•Automobiļos ir 5 pilnvērtīgas sēdvietas, atpakaļskata kamera, tuvuma sensori, GPS, skārienekrāns un kruīzkontrole.
•Dažos automobiļos ir bērnu sēdekļi, un mobilajā lietotnē var uzreiz apskatīt, kuros tas ir uzstādīts.
Rezervēšana ir tūlītēja, un automobilis tiek atslēgts, izmantojot lietotni.
Lai pātrauktu nomu, automobilis ir jānovieto jebkurā publiskā virszemes autostāvvietā Parīzē un jāaizslēdz. Tas aizņem tikai dažas sekundes.
LIETOJUMAM PIELĀGOTS PIEDĀVĀJUMS
„Zity” ir automobiļu koplietošanas pakalpojums, kas iznomā elektromobiļus uz minūtēm. Automobiļi ir izvietoti parastās autostāvvietās pa visu pilsētu. Klienti var viegli piekļūt automobiļiem, izmantojot vienkāršu lietotni, ko lejupielādē par brīvu.
Koplietošanas automobiļu sistēmai ir jānodrošina ātra piekļuve automobilim bez nepieciešamības ieplānot lietošanas ilgumu vai brauciena galamērķi. „Zity” sniedz nepieciešamo elastību un brīvību ar šādu piedāvājumu.
•Vajadzībām pielāgotas konkurētspējīgas cenas: nav reģistrēšanās vai abonēšanas maksas — „Zity” piedāvā dažādus tarifus: par minūti, noteiktu laiku (4 h, 8 h, 24 h) vai laika kredītu ar ekonomiskajiem komplektiem.
Ar gaidīšanas iespēju „Zity” ļauj arī paturēt automobili par izdevīgu cenu, ja tas ir īslaicīgi jāatstāj stāvvietā.
•Garantēts akumulatora uzlādes līmenis: tehnoloģija “Renault ZOE” „Zity” salonā ļauj reāllaikā parādīt ierīču panelī visu informāciju, tostarp akumulatora uzlādes līmeni. Ja tas nesasniedz nepieciešamo minimālo līmeni, automobilis vairs nav pieejams nomai un to ātri pārņem „Zity” darbinieki, lai uzlādētu.
•Automobiļu pieejamība un loģisks izvietojums: līdztekus plašai pārvietošanās brīvībai pakalpojuma aptvertajā teritorijā (Parīzes iekšpilsētā un Klišī) un ārpus tās “ZOE” akumulatoru augstais autonomijas līmenis nodrošina arī mazāk biežu uzlādēšanu un līdz ar to lielāku skaitu ielās pieejamo automobiļu.
Turklāt, izmantojot augsti konkurētspējīgu datorplatformu un algoritmu, kas pa stundām un dienām analizē automobiļu lietošanu, „Zity” var noteikt zonas, kur ir vislielākais pieprasījums pēc koplietošanas automobiļiem. Tādējādi pēc apkopes darbinieki var loģiski izvietot automobiļus pa pilsētu, garantējot, ka lietotāji tos viegli atradīs.
PRETĪ STARPTAUTISKAI IZAUGSMEI
Pēc Madrides 2017. gadā un šīs ieviešanas Parīzē pakalpojumu tuvākajos gados varētu īstenot citās pilsētās, lai padarītu „Zity” par elektromobiļu koplietošanas etalonpakalpojumu.
###
“Par Groupe Renault”
“Groupe Renault” ražo automobiļus kopš 1898. gada. Tagad tā ir starptautiska vairāku zīmolu grupa ar 40 ražotnēm, 12 700 tirdzniecības vietu un vairāk nekā 180 tūkstošiem darbinieku, kas 2019. gadā ir pārdevusi gandrīz 3,8 miljonus automobiļu 134 valstīs. Lai risinātu galvenos nākotnes tehnoloģiskos uzdevumus, turpinot īstenot rentablas izaugsmes stratēģiju, “Groupe Renault” koncentrējas uz starptautisku paplašināšanos. Lai to paveiktu, tā izmanto savu piecu zīmolu (“Renault”, “Dacia”, “Renault Samsung Motors”, “Alpine” un “LADA”), elektromobiļu un vienreizīgās apvienības ar “Nissan” un “Mitsubishi Motors” sinerģiju. Ar 100 % “Renault” piederošu komandu, kura kopš 2016. gada piedalās „F1” pasaules čempionātā, zīmols ir iesaistīts autosportā, kas ir īsts inovāciju un izpratnes virzītājspēks.
Par „Ferrovial”
„Ferrovial” ir viens no pasaules lielākajiem infrastruktūru operatoriem, kas nodarbojas ar ilgtspējīgu risinājumu izstrādi. Tas ir Spānijas lielo uzņēmumu “IBEX 35” indeksa sastāvā un ir iekļauts arī “Dova–Džonsa ilgtspējības indeksā” un “FTSE4Good”. Visa tā darbība tiek veikta saskaņā ar ANO Globālo līgumu, kam uzņēmums pievienojās 2002. gadā.
Par „Zity”
„Zity” ir 2017. gadā izveidotā “Renault” un „Ferrovial” kopuzņēmuma 725 “Renault” automobiļu “ZOE” bezpiesaistes koplietošanas pakalpojums Madridē, Spānijā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.