Preses relīze
Šis futūriskais automobilis atspoguļo “Renault” koplietojamas elektromobilitātes redzējumu laikposmam pēc 2025. gada. Tā nosaukums ir “MORPHOZ”. Tas ir radīts, balstoties uz alianses jauno modulāro elektroplatformu “CMF-EV”, kas piedāvā vairākas ne tikai jaudas, akumulatora ietilpības un nobraucamā attāluma, bet arī lietotāju iespēju un bagāžnieka tilpuma konfigurācijas.
Zīmola būtībai uzticīgais konceptautomobilis “MORPHOZ” iemieso “Renault” projektēšanas stratēģijas dzīves zieda diagrammā, kas veidota, balstoties uz cilvēka dzīves posmiem. Tomēr tas nav tikai pētniecisks mobilitātes redzējums. Tā konstrukcijas, detaļu un salona iekārtojums vēstī arī par jaunu “Renault” elektromodeļu saimi tuvākajos gados.
Elektromobiļu iegādi joprojām galvenokārt kavē nobraucamais attālums, tomēr drīzumā tiks kliedēts priekšstats, ka elektromobilitāte ir pārāk ierobežojoša, un “Renault” konceptautomobilis “MORPHOZ” ir līdz šim labākais elektromobiļu iespēju apliecinājums.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.