Preses relīze

dalīties

“GROUPE RENAULT” PASTIPRINA SAVU ELEKTRIFIKĀCIJAS STRATĒĢIJU AR TĀS REVOLUCIONĀRO “E-TECH” HIBRĪDA TEHNOLOĢIJU

Briseles autoizstādē pirmizrādes piedzīvojušo, Clio E-TECH 140 ZS un jauno Captur E-TECH Plug-in 160 ZS , klāstu papildina jaunā Mégane E-TECH Plug-in 160 ZS. Jaunajai “Megane” ir lielāka elektriskā autonomija nekā hibrīda transportlīdzeklim, kura akumulators tiek uzlādēts tikai braukšanas laikā. Šie trīs modeļi, "full-hybrid” (Clio) un "plug-in hybrid” (Captur un Mégane), papildina ļoti plašo “Renault” klāsta elektrifikācijas piedāvājumu līdzās tādiem 100% elektriskiem modeļiem kā jaunais “ZOE”, jaunais “Twingo Z.E.”, kā arī “Kangoo Z.E.”. Šis jaunais “E-TECH” hibrīda klāsts pielāgojas visa veida lietojumam, ar kuru saskaras klienti (ceļu satiksme, daudzpusīgi pilsētnieki utt.) atkarībā no izvēlētās tehnoloģijas, ierobežojot CO2 izmešus un kontrolējot degvielas patēriņu pat garos braucienos. Šis cenas ziņā pieņemamais hibridizācijas piedāvājums, kas visvairāk pārdoto transportlīdzekļu tirgū atrodas pašā augšā, padara elektrisko pieredzi un tās braukšanas prieku pieejamu pēc iespējas lielākam skaitam cilvēku.

“Groupe Renault” ir elektriskās mobilitātes pioniere un eksperte. Elektriskā kompetence ir Grupas vīzijas par ilgtspējīgu mobilitāti visiem gan šodien, gan rīt saistību centrā. Šī kompetence, kas vairāk nekā 10 gadu laikā ir iegūta elektrisko transportlīdzekļu jomā, tagad ļauj tai piedāvāt dinamiskus un efektīvus hibrīda dzinējus.


Pateicoties īsta vairāku veidu hibrīda dzinēja, nevis vienkārša elektrificēta siltuma motora, izstrādei, “E-TECH” dzinēji nodrošina:

•Sistemātisku elektriskās vilces uzsākšanu.

•Braukšanas prieku jebkuros apstākļos, izmantojot plašās elektriskās braukšanas spējas, tajā skaitā arī paātrinājuma laikā.

•Lielisku degvielas efektivitāti, jo īpaši, pateicoties inovatīvajai vairāku veidu pārnesumkārbai, efektīvai reģeneratīvai bremzēšanai un augstajai akumulatoru uzlādes spējai. No Formula 1 un elektriskā transportlīdzekļa iegūto kompetenču apvienotais rezultāts.

Pateicoties šīm priekšrocībām, “Clio E-TECH” var nodrošināt līdz 80% no pilsētas braukšanas laika elektriskā režīmā, kā rezultātā pilsētas ciklā patēriņu var ietaupīt līdz 40%, salīdzinot ar benzīna motoru. Jaunā “Captur E-TECH Plug-in” un jaunās “Mégane E-TECH Plug-in” autonomijas iespējas ļauj 100% elektriski braukt 50 kilometrus līdz 135 km/h jauktā lietošanā (WLTP) un līdz 65 kilometriem pilsētas lietošanā (WLTP City).


Inovatīva tehnoloģija

Spēka piedziņa, kas raksturīga “Renault” hibrīda piedziņām, ir pieejama divās versijās: “E-TECH” "pilnajam hibrīdam” ("full hybrid”, HEV vai "hibrīds”) un “E-TECH Plug-in” "plug-in hibrīdam” ("plug-in hybrid”, PHEV vai "uzlādējams hibrīds”). Tas ir viegli iebūvējams šajos modeļos, pateicoties modulārajām platformām “CMF-B” un “CMF-C/D”, kas jau no paša sākuma ir izstrādātas, lai nodrošinātu elektrifikāciju un inovatīvi kompaktu “E-TECH” tehnoloģiju, ko var izvietot universālas pilsētas automašīnas, kā, piemēram, “Clio”, motora nodalījumā.

“Renault” inženieri ir izstrādājuši revolucionāru risinājumu, lai nodrošinātu atbilstošu, oriģinālu un ekskluzīvu hibrīdu piedāvājumu, ar kuru ir saistīti vairāk nekā 150 patentu. Tā pamatā ir hibrīda arhitektūra, ko sauc par "sērijai paralēlu” (série-parallèle), lai piedāvātu maksimālu kombināciju skaitu un palielinātu CO2 izmešu ietaupījumu lietošanas laikā.

Šī hibrīda tehnoloģija iegūst arī no “Renault F1 team” īpašajām zināšanām. Tā ļauj dalīties ar “F1” izstrādātajām tehnoloģijām, kas pielāgotas sērijas hibrīda transportlīdzekļiem.


Ilgtspējīga mobilitāte visiem

Šie jaunie hibrīda dzinēji balstās uz Alianses pieredzi un sinerģiju. Papildinot “Nissan” un “Mitsubishi” izstrādātos dzinējus, to mērķis ir Alianses ietvaros piedāvāt virkni tehnoloģisko risinājumu, kas pielāgoti dažādu tirgu vajadzībām un atbilstoši katras markas globālajām un vietējām stratēģijām.

“Groupe Renault” vīzija ir nodrošināt ilgtspējīgu mobilitāti visiem gan šodien, gan rīt. Jauno dzinēju parādīšanās ir šīs vīzijas sastāvdaļa. Līdz 2022. gadam “Groupe Renault” mērķis ir panākt sava klāsta apjomīgu elektrifikāciju ar astoņiem 100% elektriskiem modeļiem un 12 elektrificētiem modeļiem (hibrīdi un uzlādējami hibrīdi).

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes