Preses relīze
“Groupe Renault” ir elektriskās mobilitātes pioniere un eksperte. Elektriskā kompetence ir Grupas vīzijas par ilgtspējīgu mobilitāti visiem gan šodien, gan rīt saistību centrā. Šī kompetence, kas vairāk nekā 10 gadu laikā ir iegūta elektrisko transportlīdzekļu jomā, tagad ļauj tai piedāvāt dinamiskus un efektīvus hibrīda dzinējus.
Pateicoties īsta vairāku veidu hibrīda dzinēja, nevis vienkārša elektrificēta siltuma motora, izstrādei, “E-TECH” dzinēji nodrošina:
•Sistemātisku elektriskās vilces uzsākšanu.
•Braukšanas prieku jebkuros apstākļos, izmantojot plašās elektriskās braukšanas spējas, tajā skaitā arī paātrinājuma laikā.
•Lielisku degvielas efektivitāti, jo īpaši, pateicoties inovatīvajai vairāku veidu pārnesumkārbai, efektīvai reģeneratīvai bremzēšanai un augstajai akumulatoru uzlādes spējai. No Formula 1 un elektriskā transportlīdzekļa iegūto kompetenču apvienotais rezultāts.
Pateicoties šīm priekšrocībām, “Clio E-TECH” var nodrošināt līdz 80% no pilsētas braukšanas laika elektriskā režīmā, kā rezultātā pilsētas ciklā patēriņu var ietaupīt līdz 40%, salīdzinot ar benzīna motoru. Jaunā “Captur E-TECH Plug-in” un jaunās “Mégane E-TECH Plug-in” autonomijas iespējas ļauj 100% elektriski braukt 50 kilometrus līdz 135 km/h jauktā lietošanā (WLTP) un līdz 65 kilometriem pilsētas lietošanā (WLTP City).
Inovatīva tehnoloģija
Spēka piedziņa, kas raksturīga “Renault” hibrīda piedziņām, ir pieejama divās versijās: “E-TECH” "pilnajam hibrīdam” ("full hybrid”, HEV vai "hibrīds”) un “E-TECH Plug-in” "plug-in hibrīdam” ("plug-in hybrid”, PHEV vai "uzlādējams hibrīds”). Tas ir viegli iebūvējams šajos modeļos, pateicoties modulārajām platformām “CMF-B” un “CMF-C/D”, kas jau no paša sākuma ir izstrādātas, lai nodrošinātu elektrifikāciju un inovatīvi kompaktu “E-TECH” tehnoloģiju, ko var izvietot universālas pilsētas automašīnas, kā, piemēram, “Clio”, motora nodalījumā.
“Renault” inženieri ir izstrādājuši revolucionāru risinājumu, lai nodrošinātu atbilstošu, oriģinālu un ekskluzīvu hibrīdu piedāvājumu, ar kuru ir saistīti vairāk nekā 150 patentu. Tā pamatā ir hibrīda arhitektūra, ko sauc par "sērijai paralēlu” (série-parallèle), lai piedāvātu maksimālu kombināciju skaitu un palielinātu CO2 izmešu ietaupījumu lietošanas laikā.
Šī hibrīda tehnoloģija iegūst arī no “Renault F1 team” īpašajām zināšanām. Tā ļauj dalīties ar “F1” izstrādātajām tehnoloģijām, kas pielāgotas sērijas hibrīda transportlīdzekļiem.
Ilgtspējīga mobilitāte visiem
Šie jaunie hibrīda dzinēji balstās uz Alianses pieredzi un sinerģiju. Papildinot “Nissan” un “Mitsubishi” izstrādātos dzinējus, to mērķis ir Alianses ietvaros piedāvāt virkni tehnoloģisko risinājumu, kas pielāgoti dažādu tirgu vajadzībām un atbilstoši katras markas globālajām un vietējām stratēģijām.
“Groupe Renault” vīzija ir nodrošināt ilgtspējīgu mobilitāti visiem gan šodien, gan rīt. Jauno dzinēju parādīšanās ir šīs vīzijas sastāvdaļa. Līdz 2022. gadam “Groupe Renault” mērķis ir panākt sava klāsta apjomīgu elektrifikāciju ar astoņiem 100% elektriskiem modeļiem un 12 elektrificētiem modeļiem (hibrīdi un uzlādējami hibrīdi).
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.