Preses relīze
Buloņā-Bijankūrā, 2020. gada 3. martā.
Atbilstoši savai pārveidotājas reputācijai autobūves nozarē, “Dacia” ir gatava pāršķirt jaunu vēstures lappusi, laižot klajā “ Dacia Spring” — konceptauto, kas ir “Dacia” pirmā pilnīgi elektriskā modeļa priekšvēstnesis. Ar konceptauto “Dacia Spring” tā kļūst par cenas ziņā pieejamāko elektrorevolūciju.
Tikai 15 gados “Dacia” ar revolucionārajiem “Logan” (jauno automobiļu tirgū) un “Duster” (SUV kategorijā) ir līdz pamatiem satricinājusi autobūves nozari. Zīmols turpina mainīties līdzi laikam, paliekot uzticīgs sākotnējām vērtībām: vienkārši, mūsdienīgi, uzticami un izturīgi automobiļi par taisnīgu cenu. Tas ir īsts veiksmes stāsts ar 6,5 miljoniem klientu, kas, pateicoties “Logan”, “Sandero” un “Duster”, padara zīmolu par līderi Eiropā (pēc pārdošanas apjomiem privātpersonām).
Jauna “Dacia” r-EV-olūcija
Konceptauto “ Dacia Spring” atbilst šim nolūkam, iekļaujot “Groupe Renault” redzējumu par pieejamu un ilgtspējīgu mobilitāti, kas visiem pieejama, vienlaikus respektējot “Dacia” vērtības un filozofiju. “Dacia Spring” ir 100% elektriska pilsētas automobiļa ar četrām sēdvietām prototips, piedāvājot lielākam skaitam patērētāju vienkāršāku piekļuvi ērtākai un ētiskākai mobilitātei ar piecdurvju pilsētas automobili, kurš apvieno vienkāršību, uzticamību un pieejamību.
Vieglā un kompaktā rūpnīcas standarta modeļa “Dacia Spring” maksimālais nobraucamais attālums pārsniegs 200 km (WLTP), nodrošinot mierīgam pilsētas un piepilsētas lietojumam nepieciešamo daudzpusību.
Konceptauto būs pieejams 2021. gadā.
Lai jaunā revolūcija gūtu panākumus, “Dacia” izmantos “Groupe Renault” kā elektriskās mobilitātes pioniera un līdera gūto pieredzi.
Pilsētas elektromobilis, kas nosaka jaunu modi
Konceptauto “Dacia Spring” ir patiešām aizraujošs pilsētas elektromobilis, kas definē jaunu modi. Tā maigi pelēkā pasteļtoņa virsbūvi pilnveido matēti akcenti fluorescējošā oranžā krāsā, apdare gar spārniem, jumta stieņiem un apakšējo durvju paneli, īpaši augsts klīrenss, priekšējā un aizmugurējā buferī iebūvēti šasijas aizsargi. Tā pārliecinošais SUV stils un kompaktie izmēri padara to par ideālu automobili ikdienas lietošanai un nodrošina sirdsmieru braukšanas laikā.
Īpaša uzmanība ir pievērsta lukturiem. Priekšā full-LED priekšējie lukturi ir uzstādīti divējādi: horizontāla josla augšdaļā un 4 buferī iebūvēti grafiski elementi. Aizmugurē četras full-LED gaismas veido dubultas “Y” formas efektu. Šie vizuālie efekti iezīmē “Dacia” firmas apgaismojuma nākotni.
Ar šo jauno firmas apgaismojumu, rievoto motora pārsegu un īpaši apstrādāto vienlaidu radiatora režģi konceptauto “Spring Electric” priekšpuse pauž spēku un uzticamību.
Divējāda nākotne
Ar pilnīgi elektrisko motoru un ikdienas lietošanai pielāgoto akumulatoru “Dacia Spring” atbilst pilsētas un piepilsētas mobilitātes praktiskajām vajadzībām. Tas ir izturīgs automobilis, kas gan individuālajiem, gan autoparku īpašniekiem sniedz pilnu elektromobiļa priekšrocību klāstu: ērtu braukšanu, klusu darbību bez vibrācijām un izplūdēm utt. Turklāt to var vienkārši uzlādēt, un tam gandrīz nav vajadzīga apkope.
“Dacia Spring” ir ideāls risinājums jaunajiem mobilitātes pakalpojumiem, piemēram, koplietošanas autoparkiem, tāpēc tā standarta variants tiks piedāvāts arī šim tirgum, kurā “Groupe Renault” ir Eiropas lielākais elektromobiļu koplietošanas autoparks (7800 “ZOE”, “Kangoo ZE” un “Twizy”).
Par “Dacia”
“Dacia” ir “Groupe Renault” zīmols, kas pārstāvēts 44 valstīs — galvenokārt Eiropā un Vidusjūras reģionā. 1968. gadā Rumānijā dibināto zīmolu nopirka un 2004. gadā ar “Logan” atjaunināja “Groupe Renault”. “Dacia” automobiļiem ir vislabākais cenas un vērtības līdzsvars tirgū. Ar leģendārajiem modeļiem “Logan”, “Sandero” un “Duster” zīmols ir guvis milzīgus komerciālus panākumus. 2019. gadā “Dacia” pārspēja gada pārdošanas rekordu ar 737 tūkstošiem pārdotu automobiļu, sasniedzot gandrīz 6,5 miljonu klientu bāzi.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.