Preses relīze
“Dacia” pasaulē
“Dacia” ir pieejama jau 44 valstīs. Kopš zīmola atjaunošanas 2004. gadā “Dacia” pārdošanas apjomi visā pasaulē ir sasnieguši 6 364 201 automobili, tostarp 4 188 524 automobiļus iegādājās klienti Eiropā. Novembra beigās Dacia rūpnīcā Mioveni, Rumānijā, tika atzīmēta otrās paaudzes piecsimt tūkstošā “Duster” modeļa izgatavošana. Kopumā Mioveni rūpnīcā kopš 2010. gada, kad modelis tik atklāts, saražoti vairāk nekā 1,7 miljoni “Duster” vienību.
Par “Dacia” markas automobiļu daudzpusību liecina speciāli pielāgots “Dacia Duster” modelis, kurš tika uzdāvināts pāvestam Franciskam. Speciāli pāvestam sagatavotajā versijā tiek izmantoti daudzi neparasti risinājumi, piemēram, liels atverams jumts, noņemama stikla virsbūve, kas atvieglo iekāpšanu, par 30 mm pazemināta balstiekārta, salīdzinot ar standarta versiju, un daudzi ārējie un iekšējie balsteņi un rokturi.
Panākumi Latvijā
“Dacia” Latvijas tirgū debitēja 2006. gadā, un 15 gadu laikā šis zīmols ir uzrādījis iespaidīgu pārdošanas pieaugumu. Sākotnēji, zīmolam ierodoties Latvijas tirgū, tika pārdotas 162 automašīnas, bet 2019. gadā – jau 842. Kopumā Latvijā ir pārdotas gandrīz 5 000 “Dacia” automašīnas.
2019. gadā zīmols varēja lepoties ar iespaidīgu pārdošanas apjoma palielināšanos, proti, ar 93,3% pieaugumu. Šobrīd “Dacia” Latvijas tirgū ieņem 7. pozīciju gan pēc kopējā pārdošanas apjoma, gan pēc pārdošanas apjoma privātpersonām. Vispopulārākais modelis ir “Dacia Duster”, kurš jau kārtējo reizi palielina savu tirgus daļu SUV segmentā un arvien biežāk kļūst par privātpersonu izvēlēto automašīnu.
“Dacia” panākumus veido pilns modeļu klāsts, kas atbilst dažādām klientu vajadzībām, kā arī vienkāršas un pievilcīgas finansēšanas programmas.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.