Preses relīze
Pateicoties tehnoloģiskajām inovācijām un modularitātes sniegtajām iespējām, “CMF-EV” kļūs par paraugplatformu vairākiem turpmākiem “Groupe Renault” un alianses elektriskajiem automobiļiem.
“Jaunā “CMF-EV” platforma no jauna definē modularitātes robežas, piemēram, tā ļauj uzstādīt dažāda augstuma baterijas. Izmantojot “CMF-EV” platformu, dizaineri var izstrādāt gan sedana, gan apvidus klases automobiļus. Turklāt platforma ļauj pielāgot akumulatoru automašīnas tipam un automašīnas nobraukumam,” uzsver Žans-Pols Drajs, “Groupe Renault” elektromobiļu inženierijas direktors.
Modularitāte
“CMF-EV” platforma ļauj optimāli projektēt un izstrādāt elektromobiļus, kā arī tai ir lielas priekšrocības salīdzinājumā ar platformām, kuras ir paredzētas automašīnām ar iekšdedzes dzinēju vai kuras ir pielāgotas abu piedziņu veidiem (iekšdedzes un elektriskajai piedziņai). Izmantojot šo platformu, var projektēt elektromobiļus ar dažādām baterijām.
Vairāk vietas
Platforma sniedz arī jaunas iespējas, piemēram, izstrādājot stilistiku – tās inovatīvais dizains nodrošina lielu garenbāzi ar riteņiem, kuri novietoti iespējami tālu automobiļa stūros, ievērojami zemāku pārkari priekšā un aizmugurē, kā arī līdzenu grīdu. Tādējādi automobilis iegūst jaunas proporcijas. “CMF-EV” platforma ļauj projektēt automobiļus ar zemāku balstiekārtu, zemāku jumtu, saglabājot plašu salonu. Tas ievērojami uzlabo automobiļa aerodinamiskos raksturlielumus. Īsais motora pārsegs ļauj izveidot garāku salonu un elegantāku virsbūves līniju.
Tāpat jaunā platforma nodrošina dinamiskāku braukšanu, pateicoties optimālai šasijas un virsbūves konstrukcijai, ko nosaka elektromobiļa prasības. Bateriju novietojums zem grīdas automobiļa aizmugurē samazina smaguma centru.
Vairākas salona iekārtojuma iespējas
Platforma sniedz jaunas iespējas arī salona estētikas veidošanā un tā lieluma regulēšanā. Elektromotors ir mazāks par iekšdedzes dzinēju, tādējādi tas ļauj projektēt plānāku un vairāk uz priekšu izvirzītu instrumentu paneli. Tā rezultātā rodas vairāk vietas priekšmetu novietošanai un pasažieriem, it sevišķi aizmugurē sēdošo pasažieru kājām. Automobilim nav kardāna tuneļa – līdzena grīda nodrošina vairāk vietas. Platforma ļauj projektēt automašīnu ar Talisman ietilpību un Megane izmēru.
“CMF-EV” platformas modularitāte ļauj uzstādīt vienu vai divus elektromotorus un tādējādi izgatavot automašīnas ar divu riteņu piedziņu vai pilnpiedziņu. Turklāt platforma ir savietojama ar alianses autonomo braukšanas sistēmu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.