Preses relīze

dalīties

RENAULT GRUPA IEPAZĪSTINA AR SAVU PROJEKTU PASTĀVĪGO IZMAKSU SAMAZINĀŠANAI PAR VAIRĀK NEKĀ 2 MILJARDIEM EIRO NĀKAMO TRĪS GADU LAIKĀ

·Grupa ir izstrādājusi projektu pastāvīgo izmaksu samazināšanai par vairāk nekā 2 miljardiem 3 gadu laikā. Tā mērķis ir atjaunot Grupas konkurētspēju un garantēt tās ilgtermiņa attīstību Alianses ietvaros. ·Projekts balstās uz darbības efektivitāti Renault Grupā. Tas paredz procesu vienkāršošanu, automašīnu detaļu daudzveidības samazināšanu un rūpnīcu jaudas pielāgošanu. ·Plānotās izmaiņas tiks ieviestas, konsultējoties ar sociālajiem partneriem un vietējām varas iestādēm pašreiz notiekošā dialoga ietvaros.

Buloņa-Bijankūra, 2020. gada 29. maijā. Šodien Renault Grupa iepazīstina ar savu pārveides plānu, kā tas tika solīts, paziņojot par ikgadējiem sasniegumiem. Šī plāna mērķis ir panākt, lai nākamo trīs gadu laikā tiktu ietaupīti vairāk nekā 2 miljardi eiro un likti pamati jaunai konkurētspējai.


Grūtības, ar kurām Grupa saskārās, nozīmīgā krīze, kas skārusi automobiļu ražošanas industriju, kā arī pāreja uz ekoloģisku saimniekošanu mudina uzņēmumu paātrināt savu pārveidi.


Projekts stiprinās kompānijas elastību, pievēršot uzmanību naudas plūsmas radīšanai un paturot klientu savu prioritāšu augšgalā. Tas balstās efektīvākā pieejā uzņēmuma darbībām un stingrā resursu pārvaldē.


Papildus projekta mērķis ir arī likt pamatus Renault grupas ilgtermiņa attīstībai. Francijā Grupa tiks organizēta ap tām stratēģiskajām biznesa nozarēm, kam ir daudzsološa nākotne: elektroauto, jaunajiem vieglajiem kravas automobiļiem (LCV), aprites ekonomiku un inovācijām ar augstu pievienotu vērtību.


Grupas atlabšanas galvenais elements būs specializētie reģionālie izcilības centri Francijā Flēnā un Gijankūrā, kur Grupa reorganizēs savu darbību.


Kaut arī Renault Grupa plāno veikt nepieciešamu štatu samazināšanu, lai spētu atgriezties pie pelnošas un ilgtspējīgas izaugsmes, tā ir apņēmusies garantēt, ka šī samazināšana notiks godīgā dialogā ar sociālajiem partneriem un vietējām varas iestādēm.


Šī štatu samazināšana balstīsies uz pārkvalificēšanās programmām, iekšējo mobilitāti un brīvprātīgu aiziešanu no darba. Tā notiks nākamo trīs gadu laikā un attieksies uz gandrīz 4,600 darba vietām Francijā. To papildinās vairāk nekā 10,000 darba vietu likvidēšana citur pasaulē.


“Es paļaujos uz to, ka, īstenojot šo plānu, mūsu līdzekļiem, vērtībām un uzņēmuma vadībai izdosies veikt paredzēto pārveidi un atgriezt Grupai tās īsteno vērtību. Plānotās izmaiņas ir nenovēršamas, lai garantētu uzņēmuma ilgtspēju un attīstību ilgtermiņā. Tikai kolektīvi un ar Alianses partneru atbalstu mēs spēsim sasniegt savus mērķus un padarīt Renault Grupu par automobiļu rūpniecības nozīmīgāko spēlētāju turpmākajos gados. Mēs pilnībā apzināmies, kāda ir mūsu atbildība, un plānotā pārveide var tikt sasniegta tikai ar cieņu izturoties pret visām Grupā iesaistītajām pusēm un caur nevainojamu sociālo dialogu,” sacīja Žans-Dominiks Senārs (Jean-Dominique Senard), Renault direktoru padomes priekšsēdētājs.


“Nenoteiktu un sarežģītu apstākļu kontekstā šis projekts ir vitāli svarīgs, lai garantētu stabilu un ilgtspējīgu sniegumu, kur prioritāte ir apmierināts klients. Izmantojot tādas mūsu priekšrocības kā elektroauto, izmantojot Renault Grupas un Alianses resursus un tehnoloģijas, samazinot mūsu automašīnu izstrādes un ražošanas sarežģīto procesu, vēlamies panākt apjomradītus ietaupījumus, lai atjaunotu mūsu kopējo rentabilitāti un garantētu savu attīstību kā Francijā, tā starptautiskā līmenī. Šis projekts ļaus mums paļāvīgi skatīties nākotnē,” papildināja Klotilda Delblo (Clotilde Delblos), Renault izpilddirektora pienākumu izpildītāja.


Projekta ietvaros galvenie elementi ir sekojoši:

Jāuzlabo efektivitāte un jāsamazina mašīnbūves izmaksas, izmantojot Alianses pastiprinātos līdzekļus, aptuveni 800 miljonus eiro:

Jāracionalizē automašīnu izstrāde un attīstīšana, samazinot detaļu daudzveidību, palielinot standartizāciju un Līdera – Sekotāju programmas Alianses ietvaros;

Jāoptimizē resursi, koncentrējoties uz to, lai mašīnbūves rūpnīcās Ildefransā attīstītu stratēģiskas tehnoloģijas ar augstu pievienoto vērtību; jāoptimizē ārvalstu izpētes un attīstības centru un ārpakalpojumu izmantošana; jāoptimizē validācijas instrumenti, lielākā mērā izmantojot digitālās tehnoloģijas.


Jāoptimizē ražošana, lai varētu ietaupīt apmēram 650 miljonus eiro

Jāpaātrina rūpnīcu pārveide, plaši pielietojot ceturto industriālo revolūciju (Industry 4.0);

Jāuzlabo procesi jaunajos mašīnbūves projektos, proti, jāpaātrina digitalizācija un "no projekta līdz ražošanai";


Jānosaka pareiza apmēra rūpnieciskā jauda:

•Globālā ražošanas jauda pārskatīta no 4 miljoniem automašīnu 2019. gadā uz 3.3 miljoniem 2024. gadā (atsauce uz Harbour);

•Pielāgots ražošanā iesaistītā darba spēka skaits;

•Apturēti plānotie jaudas palielināšanas projekti Marokā un Rumānijā, tiek apsvērta Grupas ražošanas jaudas pielāgošana Krievijā, tiek apsvērta racionalizācija mehāniskajām darbībām Dienvidkorejā un pārnesumkārbām Turcijā;

•Francijā tiks padziļināti apspriestas ar visām iesaistītajām pusēm, īpaši sociālajiem partneriem un vietējām varas iestādēm, četras iespējas strādāšanai, kas palīdzētu optimizēt ražošanu:

▪Renault ir uzsācis konsultācijas procesu Duē un Mobēžas rūpnīcās, lai apsvērtu iespēju izveidot optimizētu elektroauto un vieglo kravas auto izcilības centru Francijas ziemeļos;

▪Līdz galam neatrisinātās pārdomas par Djepes rūpnīcas pārveidi tad, kad tiks pārtraukta Alpine A110 ražošana;

▪Flēnā tiks izveidota aprites ekonomikas ekosistēma, kas ietver Šuazīleruā aktivitāšu pārcelšanu;

▪Renault ir uzsācis stratēģisku pārskatu par Bretaņas lietuves darbību.


Jāpalielina atbalsta funkciju efektivitāte, aptuveni 700 miljoni eiro

Vispārējo un mārketinga izmaksu optimizācija; digitalizācija ar nolūku optimizēt mārketinga izmaksas, organizācijas izmaksu racionalizācija, ar atbalsta funkcijām saistīto izmaksu samazināšana utt.


Jākoncentrējas uz citām aktivitātēm, lai labāk sadalītu resursus

Šī pievēršanās Grupas galvenajai darbībai, veicot izmaiņas darbības laukā attieksies it īpaši uz:

Daļu no RRG integrētā izplatīšanas tīkla Eiropā;

Renault Grupas daļu nodošanu no Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) Ķīnā Dongfeng Motor Corporation, un tādu darbību pārtraukšanu Ķīnas tirgū, kas attiecas uz Renault zīmola pasažieru automašīnām ar iekšdedzes dzinēju.


Ar šiem plāniem tiks iepazīstinātas darba ņēmēju organizācijas saskaņā ar piemērojamo likumdošanu.

Aptuvenās plāna īstenošanas aplēses ir 1.2 miljardi euro.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes