Preses relīze

dalīties

Groupe Renault, sadarbībā ar JAM, nāk klajā ar jaunu tērzēšanas botu Watt, iezīmējot ceļu uz nākotnes mobilitāti

Buloņa-Bilankūra, 2020. g. 10. jūnijs – Iesaistieties tiešsaistes sarunā par mobilitātes nākotni, aizraujošā veidā paplašinot savu redzesloku! Tieši to piedāvā Renault grupas tērzēšanas bots, WATT. Izmantojot WATT, Groupe Renault eksperimentē ar jaunu veidu, kā pastāstīt savu stāstu, aktivizēt sarunu, uzlabot attiecības un uzklausīt tiešsaistes mērķauditoriju. Tā ir auditorija ar skatu nākotnē, kas interesējas par jauna veida mobilitāti, kas būs spējīga sadarboties, savienota, autonoma un, protams, ilgtspējīga. Novatoriskais tiešās komunikācijas rīks būs pieejams ar Facebook Messenger starpniecību.

Pieredze un zināšanās mākslīgā intelekta jomā

Ar šo inovāciju Renault grupa kļūst par mediju, eksperimentējot ar novatorisku veidu, kā dalīties ar savu vēstījumu, veicināt un paplašināt diskusijas, kā arī sasniegt mērķauditoriju tiešsaistē. WATT ir arī veids, kā uzrunāt un iesaistīt diskusijās jaunu mērķauditoriju. Proti, gados jaunas personas, kas dabīgi interesējas par nākotnes mobilitāti, kas būs spējīga sadarboties, savienota, autonoma un, protams, ilgtspējīga. Tie ir jauni cilvēki, kas pārliecinoši darbojas starptautiskā vidē un kas spēs iesaistīties WATT diskusijās ar lietotājiem visā pasaulē, jo diskusijas norisināsies angļu valodā.


WATT ir tērzēšanas bots jeb robotizēts tērzēšanas rīks, ko radījusi Groupe Renault kopā ar JAM. Tam ar Groupe Renault Facebook Messenger lapas starpniecību bez maksas varēs piekļūt ikviens – klienti, auto fani un katrs, kam interesē nākotnes mobilitāte. Vienīgais priekšnoteikums – dalībnieka reģistrācija.


Līdz ar to Groupe Renault kļūst par mediju, kas piedāvā iesaistīties aizraujošā sociālās līdzdalības eksperimentā. WATT sarunas ļaus jums iegūt jaunas zināšanas un piedalīties debatēs par nākotnes mobilitāti nepiespiestā un aizraujošā veidā.


Nosaukumu WATT šim jaunajam rīkam Groupe Renault izvēlējās divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, WATT uzdevums ir sniegt atbildes („What?”). Otrkārt, būdams Eiropas elektromobilitātes celmlauzis un eksperts, Groupe Renault vēlas uzsvērt savu saikni ar elektrisko strāvu un elektrifikāciju.


Nākotnes mobilitāte kā sarkanais pavediens

WATT ir tērzēšanas bots – nākotnes mobilitātes eksperts. Tas sniegs plašu ieskatu nozares jaunākajās attīstības tendencēs un citos jaunumos, no viedajām pilsētām līdz Renault modeļu elektrifikācijai.


Lai iedzīvinātu šo projektu, Groupe Renault izvēlējās sadarboties ar vienu no Francijas atzītākajiem jaunuzņēmumiem sociālās līdzdalības jomā, JAM. Uzņēmums ir izveidojis savu tērzēšanas botu Facebook Messenger platformā, piesaistot 600 000 jauniešus vecumā no 15 līdz 25 gadiem. Facebook to uzskata par izcila tērzēšanas bota paraugu. Tāpat kā JAM, arī Groupe Renault tic patiesībai, kas dzimst diskusijās. Ar WATT rīka palīdzību grupa labāk spēs uztvert sabiedrības noskaņas un tās nākotnes vīzijas.


Nākamajā sesijā, kas notiks jūlija sākumā, jūs varēsiet gūt ieskatu tajā, kas notiek Groupe Renault vieglo komerciālo transportlīdzekļu jomā.


Lai piedalītos diskusijā, lūdzu, apmeklējiet šo saiti: http://m.me/grouperenault

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes