Preses relīze
Renault grupa ir celmlauzis un eksperts elektriskās mobilitātes jomā. Tā aktīvi iesaistās videi draudzīgu elektromobiļu izstrādē. Vairāk nekā 10 gadu pieredze elektrisko automašīnu segmentā ļauj zīmolam piedāvāt efektīvus un dinamiskus hibrīdpiedziņas risinājumus.
Lai izstrādātu E-TECH hibrīddzinējus, tika izmantota autosacīkšu laikā gūtā pieredze un dalība “Formula 1”. Autosporta vajadzībām izstrādātie risinājumi parādās sērijveida automašīnās divās galvenajās jomās – enerģijas atgūšana un izmantošana, kā arī inovatīvās daudzpakāpju MMT pārnesumkārbas ar zobsajūgiem, kuri pirmo reizi tiek izmantoti sērijveidā ražotajos transportlīdzekļos.
JAUNAIS RENAULT CLIO E-TECH HYBRID
Renault laiž tirgū hibrīdpiedziņu E-TECH, kas ir pirmā Renault grupas pilnā hibrīda piedziņa, kas vēl vairāk stiprinās bagātīgo dzinēju klāstu šajā segmentā.
Dažus mēnešus pēc tirgus pirmizrādes jaunais Renault Clio ir izpelnījis mediju un klientu atzinību. Clio ir pārdošanas līderis Eiropā neatkarīgi no segmenta. Jaunais Clio ir saglabājis savu DNS, tajā paša laikā būdams pilnīgi jauns modelis. Atsvaidzināts un izteiksmīgāks virsbūves dizains, augstas kvalitātes apdare, universāls raksturs un jaunas tehnoloģijas ierindo šo modeli kategorijas augšgalā. Euro NCAP testu rezultāti, kuros Clio saņēma 5 zvaigznes un augstāko punktu skaitu, vēlreiz apstiprina nobriedušās un izsmalcinātās pilsētas automašīnas līdera pozīciju tirgū.
Jaunajā Clio E-TECH Hybrid uzstādītais hibrīda bloks ir pilns hibrīds ar kopējo jaudu 140 ZS, kas nodrošina maksimālu sniegumu, lielisku braukšanas dinamiku un ātru reaģētspēju.
Jaunais Clio E-TECH Hybrid nodrošina katru palaišanu 100% elektriskā režīmā, un tā akumulators tiek uzlādēts bremzēšanas un ātruma samazināšanas laikā tāpat kā elektriskajā automašīnā. Apvienojumā ar spēju ātri uzlādēt akumulatoru un E-TECH piedziņas bloka augsto efektivitāti tas nodrošina mazāku degvielas un enerģijas patēriņu un pagarina braukšanas laiku, izmantojot elektromotoru. Pilsētas apstākļos jaunais modelis var braukt pilnā elektriskajā režīmā 80% no braukšanas laika, un degvielas patēriņš var būt par 40% mazāks, salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju. Jaunajā Clio E-TECH CO2 izmeši kombinētajā ciklā ir no 96 g/km (saskaņā ar WLTP protokolu maziem ātrumiem [1]).
E-TECH piedziņa ir pieejama visā Clio saimē, sākot no Zen versijas. Jaunā Clio E-TECH cenas sākas no 20 245 EUR. Jaunais Clio E-TECH piedāvā konkurētspējīgas kopējās ekspluatācijas izmaksas salīdzinājumā ar benzīna dzinēja versiju ar automātisko pārnesumkārbu, pateicoties hibrīda piedziņas zemajam degvielas patēriņam, braucot pilsētā un ārpus tās.
Jaunajam Renault Clio E-TECH ir visas Clio priekšrocības, kā arī ātri reaģējoša un ekonomiska pašuzlādes hibrīda piedziņa.
Jaunā Renault Clio E-TECH Hybrid cenas (ar PVN uz 19.06.2020.)
JAUNAIS RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN
Jaunais Renault Captur ir Renaultpārdotākais modelis starp B segmenta SUV automobiļiem. Jaunā paaudze saglabā Capturraksturīgo DNS, bet tajā pašā laikā tas ir pilnīgi jauns modelis ar jaunu, sportiskākudizainu, visaugstākās kvalitātes apdari, modulāru, ietilpīgu salonu untehnoloģijām, kas pārstāv augstāko līmeni tirgū. Jaunais modelis Euro-NCAPtestos saņēma 5 zvaigznes. Tagad Renault laiž tirgū E-TECH Plug-inpiedziņu – Renault grupas pirmo uzlādējamo “plug-in” tipa hibrīdu, kuršstiprinās plašāko dzinēju piedāvājumu šajā segmentā.
Inovatīvais hibrīda piedziņas bloks ar iespējuuzlādēt, izmantojot tehnoloģiju E-TECH Plug in, nodrošina:
• katru iedarbināšanu ar elektrodzinēju.
• braukšanas prieku visos apstākļos,pateicoties ātri reaģējošam elektrodzinējam un kopējai pieejamai jaudai 160 ZS.
• lielisku energoefektivitāti, pateicotiesinovatīvajai daudzpakāpju MMT pārnesumkārbai bez klasiskā sajūga, efektīvaibremzēšanas enerģijas atgūšanai un jaudīgam akumulatoram. Jaunākie risinājumitika izstrādāti, izmantojot zināšanas un pieredzi, kas iegūta “Formula 1” unelektromobiļu segmentā.
Renault inženieriir izstrādājuši inovatīvu hibrīdpiedziņas risinājumu – oriģinālu, praktisku unneatkārtojamu. Tas izmanto tehnoloģijas, kuras aizsargā vairāk nekā 150patenti, un ir balstīts uz hibrīdpiedziņas virknes un paralēlo slēgumu, lainodrošinātu maksimālu kombināciju skaitu un optimālu CO2 izmešulīmeni braukšanas laikā.
Izvēloties jauno Captur E-TECH Plug-in,klientam ir iespēja braukt, izmantojot elektrisko piedziņu, pēc saviemieskatiem. Ar 10,5 kWh akumulatoru ar 400 V jaudu automašīnas nobraucamaisattālums ir līdz 65 km (WLTP pilsētas ciklā).
Divas automašīnas vienā! Lietotājam ne no kānav jāatsakās – darba nedēļas laikā var braukt ar elektrodzinēju, bet nedēļas nogalēdoties tālā izbraucienā. Speciāla poga uz paneļa ļauj vadītājam jebkurā laikāpārslēgties uz elektrisko piedziņu, un E-SAVE režīms ļauj saglabātpietiekamu akumulatora enerģiju, lai maršruta beigās izmantotu 100% elektriskorežīmu. Jaunākās pārnesumkārbas B-Mode režīms nodrošina optimāluenerģijas atgūšanu ātruma samazināšanas vai bremzēšanas fāzē, un palielinaelektriskās piedziņas nobraukuma attālumu.
Jauktajā ciklā jaunais Captur E-TECHPlug-in patērē 1,5 l/100 km un emitē 32g CO2/km (saskaņā ar WLTPprotokolu zemā ciklā [1]. Tādējādi tas ievērojami samazina degvielas izmaksasun nodrošina zemākas ekspluatācijas izmaksas mēnesī, salīdzinot ar līdzīguversiju ar benzīna dzinēju.
[1] 34 g CO2/kmsaskaņā ar NEDC BT.
Jaunā CapturE-TECH PLUG-IN HYBRID cenas (ar PVN uz 19.06.2020.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.