Preses relīze
• Ņemot vērā Covid-19 pandēmijas kontekstu, gada pirmajos sešos mēnešos Grupa pārdeva 1 256 658 automašīnas, un jūnijā bija novērojama būtiska pārdošanas apjomu atjaunošanās. Tādējādi jūnijā Renault zīmols kļuva par zīmolu Nr.1 Eiropā .
• Elektroauto segmentā ZOE joprojām ir visvairāk pārdotā mašīna Eiropā. Tās pārdošanas pieaugums palielinājies par gandrīz 50% un 2020. gada sešos mēnešos sasniedzis 37 540 vienības, uzstādot rekordaugstu pasūtījumu līmeni jūnijā - 11 000 vienības.
• Gada otrajā pusē Grupa plāno pastiprināt savu pieejamo produktu klāstu, laižot pārdošanā E-TECH Hybrid un Twingo Z.E. Eiropā, jauno Duster – Amerikā un jauno SUV – Indijā.
• Grupa gatavojas sasniegt savus 2020. gada CAFE mērķus.
Buloņa-Bijankūra, 07/20/2020
Ņemot vērā Covid-19 pandēmijas kontekstu, Renault Grupa apturēja pārdošanu un rūpniecisko aktivitāti lielākajā daļā valstu no marta vidus, piedzīvojot pārdošanas apjomu kritumu tirgū par 34,9% līdz 1 256 658 vienībām gada pirmajā pusē, kas bija samazinājies par 28,3%. Grupas tirdzniecības apjoma samazināšanās iemesli, galvenokārt, bija saistīti ar atrašanos valstīs, kas piedzīvoja stingrus Covid-19 ierobežošanas pasākumus.
“Pasaule pārdzīvo vēl nepiedzīvotu krīzi, kas ļoti ietekmējusi Grupas uzņēmējdarbību. Tiklīdz sākās atgūšanās, mūsu rūpnīcas un tirdzniecības tīkli ātri mobilizējās, lai nodrošinātu mūsu klientu vajadzības. Gada otro pusi mēs esam uzsākuši ar ļoti augstu pasūtījumu līmeni, apmierinošu krājumu līmeni, cenu pieaugumu visos produktu segmentos un jauno E-TECH Hybrid piedāvājumu, kas ir unikāls savā segmentā un jau saņēmis labas atsauksmes,” norāda Denī Levo (Denis le Vot), Izpildkomitejas loceklis, Renault Grupas vecākais viceprezidents Tirdzniecības un reģionu jautājumos.
Elektroauto - ZOE līderis augošā tirgū
Renault zīmola tirdzniecības apjoms pasaulē pieauga par 38% ar vairāk nekā 42 000 pārdotām automašīnām.
Eiropā ZOE joprojām ir visvairāk pārdotais auto, pārdošanas apjomiem pieaugot par gandrīz 50%, sasniedzot 37 540 vienības un rekordaugstu pasūtījumu līmeni jūnijā – gandrīz 11 000 vienības.
Elektroauto tirdzniecības stratēģija ar Twingo Z.E. parādīšanos un ar E-TECH Hybrid motoru ražošanas uzsākšanu (jaunajā Clio Hybrid, jaunajā Captur Plug-In Hybrid un jaunajā Megane Estate Plug-In Hybrid), ir nostiprinājušas grupas virzību pretī 2020. gada CAFE mērķiem.
Eiropā
Grupas jauno mašīnu pārdošanas apjoms bija 623 854 vienības, samazinājums par 41,8% tirgū, kas iepriekš bija 38,9%. Grupa veiksmīgi atjaunoja visus savus B segmenta modeļus jaunajā Renault zīmolā (Clio, Captur un ZOE). Jaunais Clio bija Eiropā visvairāk pārdotais auto B segmentā pirmajā pusgadā ar 102 949 pārdotām vienībām.
Pirmajā gada pusē zīmola Dacia pārdošanas apjoms bija 161 334 mašīnas, ko ietekmēja atrašanās Covid-19 krīzes smagi skartā mazumtirdzniecības tirgū.
Jūnijā Grupas pārdošanas apjomi Eiropā atjaunojās. Renault un Dacia sasniedza attiecīgi 10,5% (vadošais zīmols) un 3,5% tirgus daļas.
Ārpus Eiropas, Grupu skāra tirgus aktivitātes samazināšanās Krievijā (-23,3%), Indijā (-49,4%), Brazīlijā (-39,0%), un Ķīnā (-20,8%).
Krievijā
Pēc tirdzniecības apjoma Krievija ir otrais lielākais Grupas noieta tirgus pasaulē. Renault Grupa ir līderpozīcijās, ieņemot 30,2%, tirgus, tirgus daļai palielinoties līdz1,4 punktiem. Tirgū, kas saruka par 23,3%, pārdošanas apjomi samazinājās par 19,5%.
Renault zīmola tirgus daļa pieaugusi no 0,3 punktiem līdz 8,1%. Arkana ir sevi apliecinājis kā veiksmīgs modelis ar vairāk nekā 7 000 reģistrētu automašīnu šajā pusgadā un paver Renault pavisam jaunu, SUV-kupejas segmentu Krievijā.
LADA nostiprinājusi savas līdera zīmola pozīcijas Krievijas tirgū ar 20,8% tirgus daļas. To papildina 1,3% no visa tirgus segmenta, ko aizņem modelis NIVA (AVTOVAZ), kas nupat jūlijā pārdēvēts par LADA. LADA Granta un LADA Vesta turpina būt pārdotākās automašīnas Krievijā.
Indijā
Tirgū, kas saruka par 49,4%, pārdošanas apjomi samazinājās par 28,7%. Tādējādi Renault sasniedza 2,8% tirgus daļas (+0,8 punkti). Pirmajos sešos mēnešos ir pārdoti aptuveni 13 000 Triber. Otrajā pusgadā Renault klāsts (Kwid, Duster, Triber) tiks papildināts ar pavisam jaunu SUV klases auto.
Brazīlijā
Tirgū, kas saruka par 39,0%, Grupas pārdošanas apjomi samazinājās 46,9%, galvenokārt, tāpēc, ka tika piemērota jauna peļņas stratēģija un pārskatītas automašīnu cenas.
Ķīnā
Tirgū, kas saruka par 20,8%, pārdošanas apjomi samazinājās par 21,2%. Grupa pašlaik īsteno jaunu stratēģiju, kuras mērķis ir pārorientēt savu darbību uz kravas automašīnām ar Renault Brilliance Jinbei Automotive Co, Ltd un elektriskajiem transportlīdzekļiem ar eGT New Energy Automotive Co, Ltd (eGT) un Jiangxi Jiangling Group Electric Vehicle Co Ltd (JMEV).
Dienvidkorejā
Grupa piedzīvoja pārdošanas apjoma pieaugumu par 51,3% tirgū, kas pieaudzis par 6,9%. Tas noticis pateicoties jaunajam modelim XM3, kas tika laists pārdošanā 2020. gada martā un četru mēnešu laikā pārdoti vairāk nekā 22 000 eksemplāri.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.