Preses relīze
Buloņa-Bijankūra, 2020. gada 24. jūlijs – Renault Sport paziņoja par digitālās platformas “Le Club” izveidi. Platforma paredzēta visiem līdzjutējiem, zīmola sporta automašīnu īpašniekiem, Renault Sport tirdzniecības tīklam, neatkarīgiem klubiem un visiem zīmola oficiālajiem uzņēmumiem (Renault Sport Racing, Renault Sport Cars, Series, Classic Sport). “Le Club” ir lieliska vieta, kur dalīties ar savu aizraušanos ar jaudīgiem spēkratiem un autosportu ļoti dinamiskā kopienā, kuru vieno kopīgas intereses un spēcīga Renault Sport iesaiste.
Platforma izveidota, lai kopienas dalībnieki varētu dalīties ar kopīgu aizraušanos ar zīmola modeļiem, kontaktiem, kā arī apmainītos ar pieredzēm. Līdzjutēji, kuri līdz šim aktīvi darbojās sociālajos medijos un neatkarīgos klubos, tagad var apvienoties vienuviet, lai nodibinātu saites un dalītos savā pieredzē ar citiem.
“Le Club” nodrošina:
- dalību pasākumos un informācijupar tiem
Unikālajā “Le Club” platformā mēs lietotājiem ļausim dzīvot Renault Sport pasaulē atbilstoši viņu interesēm. Lietotājiem būs iespēja sazināties savā starpā no jebkuras vietas pasaulē, iepazīties un dzirdēt cits citu, publicēt rakstus vai fotoattēlus. Platforma ļaus izveidot un pārvaldīt domubiedru grupas atbilstoši interesēm, piemēram, grupas par konkrētu tēmu vai modeli, un izveidot pasākumus, kas būs redzami citiem lietotājiem.
Tagad fani nepalaidīs garām nevienu Renault Sport pasākumu neatkarīgi no tā, kurš to organizēs. Pats svarīgākais, viņi uzzinās par pasākumu “R.S. Days” Lekasteljē trasē, kas notiks 3. - 4. oktobrī.
- piekļuvi visam, kas saistīts ar braukšanu
Platforma piedāvā arī vietu sludinājumiem, kur būs iespējams iegādāties vecus vai jaunus Renault Sport modeļus. Ar citu biedru palīdzību lietotāji varēs atrast retu “dārgumu” vai pircēju savai automašīnai. Ieguvumi būs abpusēji – platforma atvieglos piekļuvi Renault Sport automašīnām un sniegs pārdevējam pārliecību, ka automašīna nonāks pie īsta zīmola pazinēja.
Tāpat platforma piedāvā iespēju rezervēt testa braucienus ar zīmola jaunākajiem modeļiem. Tikai ar dažiem klikšķiem iespējams atrast tuvāko Renault Sport izplatītāju.
Lai nodrošinātu pastāvīgu kontaktu ar Renault Sport, “Le Club” platforma drīzumā būs pieejama arī iOS un Android mobilajām ierīcēm.
“Mēs esam aptaujājuši fanus, automašīnu īpašniekus un klubu īpašniekus, lai uzzinātu, kādas ir viņu vajadzības. “Le Club by Renault Sport” ir mūsu atbilde uz tām. Tas ir vairāk nekā tikai klubs. Tas ir rīks, kas noderēs ikvienam motosporta entuziastam, atvieglojot tam piekļuvi informācijai par sportu, jo īpaši visam, kas ir saistīts ar Renault Sport. “Le Club” pastāvīgi mainīsies. Mūsu fani vairs nepalaidīs garām nevienu notikumu. Platforma atvieglos arī darbu cilvēkiem, kuri savu brīvo laiku velta klubu vadīšanai, kā arī mūsu izplatītājiem, kas specializējas R.S. automašīnu, un mūsu uzņēmumiem. “Le Club” platformas mērķis ir kļūt par labāko sociālo mediju autosporta jomā. Pašreizējos apstākļos tas ir arī labākais veids, kā uzturēt kontaktus ar mūsu līdzjutējiem”, norāda Renault Sport Cars izpilddirektors Roberts Boneto.
Vairāk informācijas vietnē LeClub.RenaultSport.com
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.