Preses relīze
Renault Megane ir kulta modelis. 25 gadu laikā visā pasaulē pārdoti 7 miljoni Megane vienību, kuras pārstāv četras šī modeļa paaudzes. Jaunā Megane piedāvā daudzas stilistiskas izmaiņas, pilnu dzinēju variantu klāstu, ieskaitot revolucionāro hibrīda tehnoloģiju E-TECH Plug-in un vēl citas tehnoloģijas, kas paaugstina drošību un braukšanas pieredzi. Kā vienmēr, piedāvājumā ir divu veidu virsbūves – hečbeks un universālis.
Izteiksmīgs, izsmalcināts stils
Jaunais Renault Megane noteikti ir nobriedušāks auto ar izsmalcinātu stilu. Priekšpusē redzēsim jaunu buferi ar izmanītu režģi, hromētiem miglas lukturu rāmjiem un gaisa ieplūdes atverēm. Arī aizmugurējais buferis ir mainījis formu. Automašīnas spārni ir izteiksmīgāki un tiem ir jauni dekoratīvi elementi. Iestājoties tumsai, uzmanību piesaista izgaismotie ārējie durvju rokturi. 16 līdz 18 collu diski un haizivs spuras formas antena piešķir jaunajam modelim pievilcīgāku izskatu.
Visos lukturos tika izmantota LED tehnoloģija. Priekšējie C veida (C-Shape) 100% LED un Full LED PURE VISION lukturi ir pieejami jau pamatkomplektācijā.
Tie nodrošina par 30% lielāku gaismas straumes diapazonu un apvienojumā ar miglas lukturiem labāk apgaismo pagriezienus. Aizmugurējie lukturi – arī 100% LED – piesaista uzmanību ar jaunām līstēm ar 3D efektu. Sekvenciāli priekšējie un aizmugurējie virzienrādītāji nodrošina high-tech efektu un piesaista uzmanību.
Bagātīgāka moderno tehnoloģiju pakete
Megane salonam ir draudzīgs interjers, kas tika projektēts, lai autovadītājam nodrošinātu lielāku ergnonomiku. Tajā ir atrodama MULTI-SENSE sistēma, priekšējie sēdekļi ar elektrisko regulāciju, taustei patīkamu stūri, kā arī jauni polsterējuma veidi. Īpaši iespaidīgs ir jaunais pilnīgi digitālais 10,2 collu ekrāns uz paneļa tieši vadītāja acu priekšā, kā arī jaunās paaudzes multivides sistēma EASY LINK ar lielu – 7 vai 9,3 collu – skārienekrānu. Sistēma, kas ir saderīga ar Android Auto un Apple CarPlay, ļauj personalizēt dažādu automašīnas parametru iestatījumus.
Jaunā Megane ir aprīkota ar jaunākajām braukšanas palīgfunkcijām, kas ieved bezpilota automobiļu laikmetā:
R.S. Line versija
Jaunajai Megane ir arī pilns dzinēju un aprīkojuma klāsts. Papildus Life, Zen un Intens versijām pieejama arī R.S. Line. Tā aizstāj līdzšinējo GT Line versiju un izceļas ar īpašu RS nozīmīti uz priekšējiem spārniem un bagāžnieka durvīm, hromētiem izpūtējiem, 17 collu vieglmetāla dimanta griezuma diskiem un R.S. Line apdari no alkantaras auduma ar sarkanām šuvēm un apsildāmiem sporta sēdekļiem. Sarkanas šuves parādās arī uz stūres, kurai ir ādas apdare.
Sporta auto fani būs sajūsmā...
Megane līnijas atsvaidzināšana attiecas arī uz R.S. un R.S. Trophy modeļiem, kurus ar nepacietību gaida tie klienti, kuri vēlas gūt sportiskas izjūtas. Abas versijas ir aprīkotas ar Alianses izstrādāto 1,8 litru RNM dzinēju ar turbokompresoru un tiešās iesmidzināšanas sistēmu, kurš tiek uzstādīts arī Alpine A110 modeļos.
Megane R.S. tagad nodrošina 300 ZS jaudu (tāpat kā iepriekšējās paaudzes Megane R.S. Trophy), savukārt tā griezes moments ir pieaudzis līdz 420 Nm (+30 Nm) versijā ar EDC pārnesumkārbu un 400 Nm versijā ar manuālo pārnesumkārbu. Četru vadāmo riteņu sistēma 4CONTROL un sporta balstiekārta ļauj ļoti dinamiski veikt asus pagriezienus, tajā pašā laikā uzlabojot stabilitāti. Jaunā R.S. Monitor sistēma reāllaikā sniedz informāciju par dažādiem automašīnas parametriem.
Jaunā Megane R.S. Trophy ir radīta sacīkšu trasēm. Tā galvenokārt izceļas ar Cup balstiekārtu, kura ir pieejama tikai šajā versijā.
Tam ir Torsen® diferenciālis ar ierobežotu slīdēšanu, kas atvieglo pagriezienu veikšanu un nodrošina lielāku braukšanas efektivitāti, iebraucot taisnā ceļā. Balstiekārtas amortizatori un atsperes ir attiecīgi par 25% un 30% cietāki, savukārt stabilizators ir par 10% stingrāks salīdzinājumā ar Megane R.S. Šāds aprīkojums garantē nepārspējamu braukšanas pieredzi.
Pilns motoru klāsts
Pilns motoru klāsts apmierinās visu lietotāju vajadzības un vēlmes. Jaunās Renault Megane klāstā ir trīs benzīna dzinēji:
Zīmols, kurš jau vairāk nekā 10 gadus ir celmlauzis un eksperts elektromobiļu nozarē, arī Megane automobiļos ievieš jaunu 160 ZS jaudas E-TECH Plug-in tipa hibrīdpiedziņu, kas būs pieejama Megane Grandtour versijā jau no pašas tirgus debijas. Pateicoties 9,8 kWh (400 V) tilpuma vilces akumulatoram, jaunā Megane E-TECH Plug-in Hybrid iespējamais kilometrāžas diapazons ļauj 100% elektriskā režīmā ar ātrumu 135 km/h nobraukt līdz 50 km kombinētajā ciklā (WLTP) un līdz 65 km pilsētas ciklā (WLTP City). Palaišana vienmēr notiek elektriskā režīmā. Jaunais modelis nodrošina ikdienas braukšanu, nepatērējot benzīnu un neradot izmešus, savukārt nedēļas nogalēs vai brīvdienās lieliski pierādīs sevi garākos maršrutos. Pateicoties šai tehnoloģijai, Megane E-TECH Plug-in Hybrid var dižoties ar nepārspējami zemu degvielas patēriņu – 1,3 l/100 km – un zemu CO2 izmešu daudzumu – 28 g/km kombinētajā ciklā (WLTP). Jaunā Renault Megane Sport Tourer E-TECH 160 Plug-In Hybrid ir pieejama 3 komplektācijās: Zen, Intens un R.S. Line.
Cenas
Jaunā Renault Megane sākumcena no 17 860 EUR par iekšdedzes dzinēja versiju un 24 790 EUR par E-TECH 160 Plug-In Hybrid versiju.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.