Preses relīze
Ņemot vērā mūsdienīgos standartus, stingrs jumts automašīnai piešķīra visai netipisku izskatu. Tas bija tikpat augsts, cik garš. Virsbūve bija 1,9 metrus gara – par 50 cm mazāk nekā mūsdienu Renault Twizy – un iespaidīgi augsta – 1,8 metri. Luijs Reno šo virsbūves tipu nosauca par “coupé” jeb kupeju, atsaucoties uz tā laika zirgu karietēm. Kupeja bija divvietīga kariete, taču atšķirībā no Type B tās vadītāji sēdēja tālu priekšā un – pats galvenais – tie atradās ārā.
Otrajā sērijveida Renault modelī lielākoties tika izmantotas Voiturette – ko devēja arī par Type A – mehāniskās detaļas. Cita starpā tas bija aprīkots ar piedziņas vārpstu ar kardānsavienojumu. Tas bija moderns risinājums, salīdzinot ar tolaik plaši izmantoto piedziņas ķēdi. Automašīnu darbināja viena cilindra, ar gaisu dzesēts 450 cm3 dzinējs ar 2,7 ZS jaudu, kas Type B ļāva sasniegt iespaidīgu ātrumu – 45 km/h. Arī automašīnas svars bija ievērības cienīgs – 360 kg.
Type B sniedza iepriekš nebijušu komforta līmeni, ko augsti novērtēja turīgie pircēji. Tas deva nozīmīgu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā, kur 1900. gada beigās strādāja 110 cilvēki – par 50 vairāk nekā gada sākumā. Pēc gada automobilis tika aizstāts ar Type C, kas arī tika ražots kā kupeja ar slēgta tipa virsbūvi. Šis risinājums ir palicis ar mums līdz šai dienai.
Ņemot vērā mūsdienīgos standartus, stingrs jumts automašīnai piešķīra visai netipisku izskatu. Tas bija tikpat augsts, cik garš. Virsbūve bija 1,9 metrus gara – par 50 cm mazāk nekā mūsdienu Renault Twizy – un iespaidīgi augsta – 1,8 metri. Luijs Reno šo virsbūves tipu nosauca par “coupé” jeb kupeju, atsaucoties uz tā laika zirgu karietēm. Kupeja bija divvietīga kariete, taču atšķirībā no Type B tās vadītāji sēdēja tālu priekšā un – pats galvenais – tie atradās ārā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.