Preses relīze

dalīties

Renault grupa paziņo par projektu ar mērķi attīstīt uz saviem zīmoliem balstītu organizāciju

Renault grupa plāno attīstīt savu organizāciju, pamatojoties uz saviem zīmoliem, grupējot tos četrās galvenajās struktūrvienībās: Renault, Dacia, Alpine un Jaunā mobilitāte. Šī projekta mērķis ir izveidot vienkāršāku un vairāk uz rezultātiem vērstu organizāciju, vienlaikus stiprinot pēc zīmoliem sagrupētu komandu saliedētību, motivāciju un piederības sajūtu.

Pašlaik Renault grupa sāk pārdomāt savu organizāciju, lai to attīstītu, pamatojoties uz 4 struktūrvienībām: Renault, Dacia, Alpine un Jaunā mobilitāte. Mērķis ir nodrošināt katrai struktūrvienībai autonomu organizāciju. Pārdomās tiek vērstas uz funkciju organizēšanu transversālā līmenī.


“Uzņēmumam ir jāmaina “spēles režīms” – tam jāpārstāj tiekties pēc apjoma, bet gan ir jākoncentrējas uz vērtībām un rentabilitāti. Organizācija, kas veidota ap četriem spēcīgiem zīmoliem un lielām, savstarpēji funkcionālām funkcijām, ļautu strādāt vienkāršāk, vairāk orientējoties uz tirgiem un klientiem, saglabājot komandas garu, lai sasniegtu pēc iespējas labāku rezultātu. Tas ir būtisks Grupas atgūšanās instruments,” norādīja Renault grupas izpilddirektors Luka de Meo.


Šī projekta ietvaros diskusijas par jauno struktūrvienību izveidi, organizēšanu un ieviešanu vadīs:


• Luca de Meo, Renault grupas izpilddirektors, kurš pārstāv Renault,

• Denis Le Vots, Renault grupas reģionu, pārdošanas un mārketinga direktors, kurš pārstāv Dacia,

• Sirils Abitebuls, Renault Sport Racing rīkotājdirektors, kurš pārstāv Alpine,

• Klotilde Delbo, Renault grupas ģenerāldirektora vietniece un finanšu direktore, kura pārstāv Jauno mobilitāti.


Tiklīdz organizācijas attīstības plāns iegūs pietiekamas aprises, tas tiks paziņots darbinieku pārstāvniecības struktūrām.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes