Preses relīze
Pašlaik Renault grupa sāk pārdomāt savu organizāciju, lai to attīstītu, pamatojoties uz 4 struktūrvienībām: Renault, Dacia, Alpine un Jaunā mobilitāte. Mērķis ir nodrošināt katrai struktūrvienībai autonomu organizāciju. Pārdomās tiek vērstas uz funkciju organizēšanu transversālā līmenī.
“Uzņēmumam ir jāmaina “spēles režīms” – tam jāpārstāj tiekties pēc apjoma, bet gan ir jākoncentrējas uz vērtībām un rentabilitāti. Organizācija, kas veidota ap četriem spēcīgiem zīmoliem un lielām, savstarpēji funkcionālām funkcijām, ļautu strādāt vienkāršāk, vairāk orientējoties uz tirgiem un klientiem, saglabājot komandas garu, lai sasniegtu pēc iespējas labāku rezultātu. Tas ir būtisks Grupas atgūšanās instruments,” norādīja Renault grupas izpilddirektors Luka de Meo.
Šī projekta ietvaros diskusijas par jauno struktūrvienību izveidi, organizēšanu un ieviešanu vadīs:
• Luca de Meo, Renault grupas izpilddirektors, kurš pārstāv Renault,
• Denis Le Vots, Renault grupas reģionu, pārdošanas un mārketinga direktors, kurš pārstāv Dacia,
• Sirils Abitebuls, Renault Sport Racing rīkotājdirektors, kurš pārstāv Alpine,
• Klotilde Delbo, Renault grupas ģenerāldirektora vietniece un finanšu direktore, kura pārstāv Jauno mobilitāti.
Tiklīdz organizācijas attīstības plāns iegūs pietiekamas aprises, tas tiks paziņots darbinieku pārstāvniecības struktūrām.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.