Preses relīze
Šajās trakajās 52 apļu sacīkstēs notika ļoti daudz kas. Parādoties drošības automašīnai un sarkanajam karogam, pilnībā mainījās Grand Prix sacensību gaita un dalībnieku secība.
Abi braucēji uzsāka sacīkstes ļoti veiksmīgi. Jau pirmajā aplī Daniels apsteidza Valteri Botasu un Maksu Verstapenu un ierindojās piektajā vietā, savukārt Estebans no divpadsmitās vietas pakāpās par trim pozīcijām, ieņemot devīto vietu.
Tomēr viss mainījās pēc savādas situācijas, kuras dēļ drošības automašīna iebrauca trasē un tika aizvērta iebrauktuve boksos. Tas pilnībā mainīja vietu secību. Abi braucēji 22. aplī nomainīja riepas uz mīkstajām. Kad dažus apļus vēlāk parādījās sarkanais karogs, tas deva priekšroku citiem braucējiem, kuri agrāk nebija iebraukuši boksos.
Kad sacīkšu sesija tika atsākta, Daniels bija devītajā, bet Estebans – divpadsmitajā vietā. Abiem bija lielisks starts un Estebans pakāpās par divām vietām un iekļuva pirmajā desmitniekā. “Drive-through” sodi, kuri tika piespriesti viņu priekšā esošajiem braucējiem, ļāva viņiem uzlabot savas pozīcijas. Daniels noslēdza sestajā vietā. Estebans pakāpās uz septīto vietu, taču pēdējā aplī viņu apsteidza Luiss Hamiltons.
Daniels Rikjardo – startā 7., finišā 6.
“Tās bija trakas sacīkstes. Tās man atgādināja Baku 2017.gadā. Tāda pati spriedze un ārkārtējas neparedzamības sajūta. Apsveicu Pjēru [Gazlī] ar pirmo uzvaru. Es zinu pirmās uzvaras garšu. Tas ir kaut kas neticams. Šodienas sestā vieta nav slikts rezultāts. Man ir sajūta, ka šajos apstākļos es nevarēju darīt neko vairāk. Drošības mašīnas parādīšanās un sarkanais karogs mums šodien nepalīdzēja, bet, protams, mēs nebijām vienīgie šajā situācijā. Kaut arī mums bija lielisks starts un turējām labu tempu, lietas norisinājās nelaikā, taču mēs neko nevarējām mainīt. Esmu priecīgs par visu braucienu. Mums bija labs starts, mums bija labs temps, bet tagad gan domājam par nākamo nedēļas nogali”.
Estebans Okons – startā 12., finišā 8.
“Man ir dalītas jūtas. Braucām ļoti labi un ieguvām daudz punktu, taču tas ir arī viens no tiem braucieniem, kad skaties uz pjedestālu un aizdomājies, kas tur īsti notika. Veiksme nebija mūsu pusē. Tieši pirms sarkanā karoga mēs nomainījām riepas, ko citas komandas izmantoja, netērējot vērtīgo laiku. Mums tiešām labi gāja. Startā es apdzinu trīs pilotus un man bija labs temps, ar ko varēju pacīnīties par punktiem. Tas ir dīvaini, ka startā apdzinu Pjēru Gazlī, bet viņš vienalga uzvarēja sacīkstēs! Iespējams, ka mūsu temps bija sliktāks par gaidīto pēc Spā sacīkstēm, tomēr cīnījāmies braši”.
Sirils Abitebuls, komandas direktors
“Pēc veiksmīgajām sacīkstēm Spā un paziņojuma par nākamajā gadā plānoto komandas nosaukuma maiņu uz Alpine F1 Team, šajā nedēļas nogalē spriedze un cerības bija daudz izteiktākas. Mēs apzinājāmies, ka ir divi lieli nezināmie – pirmkārt, trases specifika, kura mūsu bolīdam bija mazāk labvēlīga nekā Spā, kur trases lielāko daļu veido ātrie līkumi, otrkārt, jauni tehniskie noteikumi par dzinēja darbības režīmu. Mums vēl nav skaidrības par šī elementa ietekmi uz kvalifikācijas sesiju, taču šodienas sacīkstes skaidri parādīja, ka cīņa kļūst arvien līdzvērtīgāka, kas sacīkstes padara aizraujošākas. Pēc mūsu abu braucēju lieliskā starta, kad Daniels apsteidza Valteri Botasu un saglabāja pārsvaru, savukārt Estebans pirmajos apļos apdzina vairākus citus pilotus, neparedzēti notikumi trasē pasliktināja mūsu pozīciju. Finišā mums nācās samierināties ar sesto un astoto vietu. Tas ir nomācoši mūsu komandai, taču mēs nevaram slēpties aiz lietām, kas ir ārpus mūsu kontroles. Šajā nedēļas nogalē mūsu bolīdi acīmredzami bija vājāki nekā McLaren, kuriem līdzīgos apstākļos veicās labāk. Tomēr ir patīkami redzēt četrus Renault dzinējus pirmajā astotniekā tik prasīgā trasē kā Moncā. Kopumā mēs ieguvām daudz punktu, kas dod piekto vietu čempionātā un ļauj tiekties pēc labākiem rezultātiem”.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.