Preses relīze
Tas ir sadarbības projekts, kurā piedalījās R.S. Performance un Vuković Motorsport komanda, kas piedalījās Eiropas TCR, bet nesen ar Mégane R.S - WTCR.
Uz Mégane R.S. balstītais TC4 modelis ir aizguvis visus sava priekšteča virsbūves risinājumus, kas ievērojami uzlabo aerodinamiku, jaudīgāku motoru, kas pateicoties pilnīgi elektroniskai vadībai sasniedz 360 ZS, lielāku turbomotora jaudu, modificētu izplūdes sistēmu un optimizētu dzesēšanas sistēmu un pārveidotus piedziņas mehānismus. Tas ir pietiekami, lai dažiem veiksminiekiem piedāvātu tādās sajūtas, kas pēc iespējas vairāk ir pietuvinātas braukšanai ar sacīkšu automašīnām.
Vuković Motorsport komanda ir pārvērtusi šo mašīnu par ekskluzīvu ierobežotu sēriju, kas iemieso Mégane sacīkšu tradīcijas. Turklāt tā tika radīta, lai nodrošinātu labāko track days pieredzi.
TC4 tika atklāta otrajās R.S. dienās, kas norisinājās 3. un 4. oktobrī Lekasteljē trasē.
Roberts Boneto, Renault Sport Cars rīkotājdirektors:
“Mums ir milzīgs gandarījums iepazīstināt ar šo augstas veiktspējas versiju, ko izstrādājusi Vuković Motorsport komanda un kas radusies spēcīgas, uz kopējām vērtībā balstītas, tehniskās partnerības rezultātā. Šī TC4 versija ir sacīkšu automašīnas – kuru sacensībās ieveda Vuković Motorsport, – “track days” versija un tā ir paredzēta īsteniem motosporta faniem. Tā lieliski simbolizē mūsu prasmju apvienošanu.”
Milenko Vukovičs, Vuković Motorsport prezidents:
“Mēs priecājāmies, ka varam paplašināt sadarbību ar R.S. Performance, izveidojot automašīnu, kas iemieso šo partnerību un piedāvā mūsu lielākajiem faniem iespēju iegādāties savu TC4. Ar šo “track days” automašīnu viņi varēs gūt lielisku priekšstatu par to, kāda ir sajūta, atrodoties trasē pie mūsu WTCR sacīkšu automašīnu stūres.”
Līdztekus uz Clio R.S. (TC1 un 2018. gada decembrī atklāto TC2) balstītajai track automašīnai, kam sekoja Mégane (TC3 2020. gada sākums), stāsts turpinās ar TC4 versiju, kas balstīta uz Mégane IV R.S. Šoreiz pārmaiņas ir piedzīvojusi Mégane R.S., kam milzu jaudu ir devusi Vuković Motorsport – privāta Šveices komanda, kas pirmo reizi 2019. gadā ar Mégane startēja TCR Eiropas čempionātā. Šim speciālistam sacīkšu automašīnu izstrādē un ražošanā pirmais gads pagājis, iepazīstot automašīnas stiprās un vājās puses, tomēr izdevās arī gūt panākumus – piemēram, divas ceturtās vietas, ko Barselonā izcīnijis Džeks Jangs. Turklāt Renault Australia meitasuzņēmums ir oficiāli apņēmies iekļaut Mégane R.S. TCR čempionātā savā nacionālajā līmenī.
TC4 tika izstrādāts, lai nodrošinātu motosportistiem visu nepieciešamo adrenalīnu un ātrumu, ļaujot viņiem braukšanas treniņos sasniegt iespaidīgu sniegumu trasē (auto nav apstiprināts braukšanai uz ceļiem). TC4 versijā, kura ir R.S. Performance un Vuković Motorsport tehniskās partnerības auglis, tika apkopotas zināšanas par TCR mašīnām. Izmantojot par pamatu Mégane R.S., modifikācijas tika izstrādātās tā, lai pēc iespējas vairāk pietuvotos sacīkšu mašīnu raksturlielumiem, pārveidojot šasiju, dzinēju un virsbūvi.
Šasija – regulējama ar modificētu balstiekārtu, uzlabotas bremzes, pāreja uz divriteņu stūrēšanu, kas sastopama Mégane Trophy-R versijā, lai mašīnu padarītu vieglāku, kā arī izskata un sajūtu ziņā līdzīgāku sacīkšu stilam.
Dzinējs: optimizēta dzesēšana, lielāka diametra turbomotors, pārskatīta kartēšana, lai palielinātu jaudu līdz 360 ZS. Robotizēta pārnesumkārba ar jaudīgu divkāršo sajūgu. Īpaša Vuković Motorsport darināta izplūdes sistēma.
Virsbūve: paplašināta sķērsbāze, pilna platuma virsbūve (tāda pati kā sacīkšu auto) un spārns. Motora pārsegs ir optimizēts dzesēšanai. Zelta OZ Racing® riteņi. Melnās un zelta krāsas R.S. Performance grafiskie simboli (logotips uz jumta, sānu svītras utt.).
Sadarbojoties ar R.S. Performance, Vuković Motorsport mērķis ir izstrādāt 30 ierobežotas sērijas R.S. Performance Kit automašīnas – īpaši ekskluzīvu versiju, ko pēc pieprasījuma var personalizēt. Tā klientiem sniegs izskatu un veiktspēju, kas ir tuvi sacīkšu automašīnai.
TC4 tika atklāts otrajās R.D. dienās Francijā, kas notika Lekasteljē 3. un 4. oktobrī. Pasākuma ietvaros notika Clio Cup France, Alpine Cup un GT4 sacīkstes, kas bija French Circuit čempionāta 3. kārta. R.S. dienas regulāri tiek organizētas dažādās Eiropas valstīs un tās veido daļu no Formula Renault Eurocup un Clio Cup izcīņas.
R.S. PERFORMANCE: rezerves daļas un piederumi R.S. modeļiem
Ekskluzīvi vietnē www.renaultsport.com Renault Sport piedāvā R.S. Performance veikalu, kas veltīts sava zīmola, tā automašīnu un pasaules entuziastiem. Renault Sport izstrādātās rezerves daļas vēl labākai veiktspējai, aksesuāri, autovadītāju un darbnīcu aprīkojums, kas ļauj iegrimt R.S. pasaulē – katrs fans var atrast vēlamo aizvien jaunākām kolekcijām.
R.S. Performance līniju meklējiet vietnē https://shop.renaultsport.com/RSperformance/
Renault Sport – sāncensība ir tā DNS
Renault Sport izstrādātie sporta automobiļi ir mantojuši Renault 120 gadu pieredzi autosacīkstēs un 40 gadu pieredzi “Formula 1”®. Renault Sport klāstam ir tehnoloģijas, kas ir Renault Sport Cars un Renault Sport Racing inženieru darba auglis, tika aizgūtas tieši no sacīkstēm. Papildus tam Renault Sport piešķir motosporta garu visiem saviem pasākumiem, piemēram, R.S. dienām.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.