Preses relīze

dalīties

Groupe Renault apgrozījums 2020. gada 3. ceturksnī sasniedzis 10 374 miljonus eiro

• Grupas apgrozījums ceturksnī sasniedzis 10 374 miljonus eiro jeb kritumu par 8,2%. Pie nemainīga valūtas kursa un konsolidācijas kritums būtu bijis 3,2%. • Grupas globālais automašīnu tirdzniecības apjoms ir samazinājies par 6,1% līdz 806 320 automašīnām trešajā ceturksnī. • Septembra mēnesī vērojama pozitīva dinamika, kas īpaši bija redzama Eiropā, kur Grupas pārdošanas apjomi ir pieauguši par 8% tirgū, kas pieaudzis par 3%. • Tā kā trešajā ceturksnī ZOE pārdošanas apjomi Eiropā ir palielinājušies par vairāk nekā 150%, Grupa uzskata, ka spēs sasniegt savus 2020. gada CAFE mērķus. • Pasūtījumu skaits uz 30. septembri bija pieaudzis par 60%, kamēr noliktavās bija vērojams kritums par 22%, salīdzinot ar 2019. gada 30. septembri.

«Šis trešais ceturksnis liek uzsvaru uz mūsu tirdzniecības politiku, kas turpmāk dos priekšroku nevis apjomam, bet rentabilitātei. Mūsu veikums elektroauto nozarē, mūsu E-TECH modeļu ļoti labā uzņemšana, likviditātes rezerves un mūsu komandu pozitīvā dinamika ļauj ar paļāvību raudzīties uz Grupas spēju sākt savu atgūšanos», paziņoja Luka de Meo, Renault ģenerāldirektors.


Buloņa-Bijankūra, 26/10/2020

TIRDZNIECĪBAS REZULTĀTI: TREŠĀ CETURKŠŅA SVARĪGĀKIE NOTIKUMI


2020. gada trešo ceturksni iezīmēja globālā automobiļu tirgus atgūšanās tendence. Samazinājums bija par 4,0%, salīdzinot ar kritumu par 28% gada pirmajā pusē.

Groupe Renault ceturkšņa laikā pārdeva 806 320 automašīnas, tātad samazinājums, salīdzinot ar 2019. gada trešo ceturksni , ir par 6,1%.

Renault zīmols nostiprina savas līdera pozīcijas elektroauto tirgū un paātrina E-TECH hibrīda un uzlādējama hibrīda izlaišanu Eiropā.

Šajā ceturksnī uzsvars tika likts uz cenu disciplīnas politiku.


Eiropā

Tirgū, kas samazinājies par 5,0%, Grupa uztur labu dinamiku, 3. ceturksnī pārdodot 405 223 vienības (-2,9%). Tirgus daļa palielinājusies par 0,2 punktiem, sasniedzot 10,3%.


Renault zīmola automašīnu pārdošanas apjoms ir pieaudzis par 0,8%, pateicoties Clio, Captur un ZOE veiksmes stāstiem. Šīs mašīnas ir līderes katra savā kategorijā.


Dacia zīmola pārdošanas apjoms ir samazinājies par 9,9% galvenokārt tāpēc, ka 2019. gada 3. ceturksnī bija ļoti augsta salīdzināšanas bāze.


Elektroauto: ZOE līderis augošā tirgū

Renault ir Eiropas līderis elektroauto vidū, kur tirgus ir pieaudzis par 107,2%. ZOE ir pārdotākais elektroauto. Tā pārdošanas apjomi ir pieauguši par 157,4%, sasniedzot vairāk nekā 27 000 vienības ceturksnī.


Pieaugošais hibrīdu un elektroauto pasūtījumu līmenis ļauj cerēt, ka grupa sasniegs savus 2020. gada CAFE mērķus.


Ārpus Eiropas

Grupas pārdošanas apjoms ir samazinājies par 9,0%. To izraisīja galvenokārt pārdošanas apjomu samazināšanās Brazīlijā (-50,9%), ņemot vērā lielu tirgus samazināšanos un tirdzniecības politikas izmaiņas, kas rentabilitātei piešķir lielāku nozīmi nekā pārdošanas apjomam.


Krievijā, Groupe Renault otrajā tirgū, LADA šajā ceturksnī piedzīvojusi pieaugumu par 4,5% tirgū, kas izaudzis par + 3,7%. Groupe Renault ir līderis ar 28,8% lielu tirgus daļu, ko panākušas LADA Granta un LADA Vesta - abas ir pārdotākās automašīnas tirgū.


Turcijā tirgus ir uzrādījis ļoti strauju atkopšanos (+178,0%) un, salīdzinot ar 2019. gadu, Groupe Renault savus pārdošanas apjomus šajā ceturksnī , ir palielinājusi par 131,1%.


CETURKŠŅA APGROZĪJUMA SKAITĻI PA DARBĪBAS SEKTORIEM

2020. gada trešajā ceturksnī Groupe Renault apgrozījums sasniedza 10 374 miljonus eiro. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, vērojams kritums par 8,2%. Pie nemainīga valūtas maiņas kursa un konsolidācijas aptvēruma , samazinājums būtu bijis 3,2%.


Neskaitot AVTOVAZ, automobiļu radītais apgrozījums ir 8 948 miljoni eiro, kritums par 7,4%. Šīs izmaiņas pamatā izskaidrojamas ar apjoma samazinājumu (-6,8 punkti), kas daļēji saistīta ar krājumu pielāgošanu.


Pārdošana partneriem ir samazinājusies par -3,3 punktiem. Tas skaidrojams ar automašīnu un rezerves daļu ražošanas samazināšanos partneriem.


Valūtas maiņas ietekme ir negatīva, apmēram -4,2 punkti, tādēļ ka Grupa darbojas jaunattīstības valstu tirgos.


Cenas efekts bija pozitīvs par 5,5 punktiem. Tas skaidrojams ar cenu pieaugumu, kas saistīts ar valūtu devalvāciju un mūsu cenu disciplīnas politiku.


Jauktais efekts rada +1,1 punktu, atspoguļojot pamatā ZOE pārdošanas apjomu palielināšanos.


“Cita” efekta pienesums ir bijis pozitīvu 0,3 punktu apjomā.


AVTOVAZ artava Grupas apgrozījumā sastāda 663 miljonus ceturksnī. Vērojams samazinājums par 16,2%, ņemot vērā negatīvu valūtas maiņas kursa efektu uz 153 miljoniem eiro. Ja valūtas maiņas kurss nebūtu mainījies, AVTOVAZ artava būtu pieaugusi par 3,2%.


Mobilitātes pakalpojumu daļa apgrozījumā 2020. gada trešajā ceturksnī ir 5 miljoni eiro.


Pārdošanas finansēšana (RCI Banque) šajā ceturksnī veido apgrozījumu 758 miljonu eiro apmērā, kas ir kritums par 10,1%, salīdzinot ar 2019. gadu.


Automobiļu nozarē 2020. gada 30. septembrī likviditātes rezerves bija 15,2 miljardu eiro apmērā, tostarp kredītlīgums 5 miljardu eiro apmērā, par kuru galvojusi Francijas valsts. No tiem līdz 2020. gada septembra beigām ir izņemti 3 miljardi eiro. Likviditātes rezerves, salīdzinot ar 30. jūniju, samazinājušās par 1,6 miljardiem eiro, galvenokārt apgrozāmā kapitāla prasību sezonalitātes un parāda atmaksas dēļ. Neskatoties uz to, Groupe Renault otrajā pusgadā vajadzētu sasniegt pozitīvu brīvās naudas plūsmu Automobiļu nozares darbībā.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes